ויסקארה עשוי לערוך בכורה, קורצקי: צריכים רצף של ניצחונות

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | דני מרון

הבוליבאני של הפועל רעננה צפוי לתפוס את מקומו של צור מול בני יהודה (שבת, 18:00). המאמן החמיא לכתומים. מאמץ להשלים את העברתו של ארבייטמן. אבוקסיס חושב על הפלייאוף העליון

(גודל טקסט)
הפועל רעננה תארח מחר (שבת, 18:00) את בני יהודה, בתקווה לרשום ניצחון בית ראשון העונה. מנחם קורצקי סיפר לקראת המפגש מול הכתומים: "בני יהודה קבוצה חזקה והיא נמצאת במקום שלה לא במקרה. נפגוש קבוצה חזקה, אבל אנחנו צריכים רצף של ניצחונות כדי להתקדם". שחקן ברעננה הוסיף: "אנחנו תלויים רק בעצמנו, ולכן כולנו ממוקדים בנו ולא בתוצאות של קבוצות אחרות. אם נתחיל לנצח בבית, נברח מהתחתית".


בצוות המקצועי שמו דגש על שיתוף הפעולה בין מאוויס צ'יבוטה, אלמוג בוזגלו ונריוס ולאסקיס. מי שצפוי לערוך בכורה הוא גיירמו ויסקארה, כשאסף צור ימתין על הספסל. בגזרת החיזוק, ברעננה ממשיכים לנסות ולהשלים את עסקת העברתו של שלומי ארבייטמן ובמקביל נמשכים המאמצים להשאיל את ג'ורדן פושה, כשהפועל אשקלון והפועל תל אביב מעוניינות בו.



לקראת המשחק אמר הקשר נמניה ניקוליץ' לאתר הרשמי: "אני שמח לראות, שמאז שבאתי – אנחנו משחקים טוב יותר ומקווה שתרמתי לזה. האווירה טובה בהפועל רעננה וזה המפתח להצלחה, הקרדיט על ההצלחה צריך ללכת בראש ובראשונה לצוות המקצועי שלנו. המשחק מול בני יהודה הוא הזדמנות לנצח דבר שכמובן חשוב מאוד עבורנו. אנחנו צריכים לשאוף  לבטא את סגנון המשחק שלנו כדי למזער את האיכות של בני יהודה שלא במקרה היא אחת מהפתעות העונה. אנחנו צריכים לשחק עם משמעת וביטחון עצמי כדי להמשיך את התוצאות הטובות שהשגנו בתקופה האחרונה, אבל מעל לכל להראות לכולם שאנחנו לא קבוצה שאפשר לקחת מולה נקודות בקלות".

ינצח לראשונה בבית? קורצקי (דני מרון) 


גורדנה: "מבחינתי, רעננה זה משחק העונה שלנו"
בני יהודה תצא בשבת למשחק החוץ נגד הפועל רעננה, בידיעה שניצחון נוסף ישפר מאוד את סיכוייה לתקוע יתד בפלייאוף העליון. סגל מלא יעמוד לרשותו של המאמן יוסי אבוקסיס, שיפתח כמעט כהרגלו עם ההרכב שרץ היטב בשבועות האחרונים. לצד הרביעייה ההגנתית הקבועה, בהתקפה יפתחו אלמוג בוזגלו, יונתן כהן, מאוויס צ'יבוטה, שהתבשר השבוע על קבלת מעמד של תושב ארעי ולמעשה ישחק מעתה והלאה על תקן ישראלי ונריוס ואלסקיס, שכפי שפורסם השבוע בספורט1, לא צפוי להמשיך במדי הזהובים בעונה הבאה.


"הראנו הרבה אופי ויכולת בחודשיים האחרונים ואם קבוצה הולכת עם קו ודרך משלה, אז אני מקווה שנמשיך בדרך הזאת ואני מאמין שגם התוצאות ימשיכו להגיע", אמר הקשר רועי גורדנה לקראת ההתמודדות. "אם עכו היה משחק העונה מבחינת יוסי (אבוקסיס) אז אני אומר שמול רעננה זה משחק העונה מבחינתי, כי ניצחון יביא אותנו לנקודה שנהיה רגל וחצי איפה שאנחנו מצפים ורוצים להיות. המשחק הזה קריטי וחשוב ונגיע מרוכזים, ומה שהיה עם עכו זה כבר היסטוריה", הוסיף הקשר.


גורדנה שחזר לא מזמן לשחק אחרי ניתוח בקע שעבר, התייחס ליריבה העיקשת מתחתית הטבלה: "רעננה קבוצה טובה. הגיע אליהם מנחם קורצקי, והוא מאמן לא פראייר וטקטיקן מעולה. זאת קבוצה עם הגנה חזקה שיודעת לעקוץ ונצטרך לבוא מרוכזים. אבל מבחינתנו אנחנו עושים את אותה הכנה, אין הכנה שונה למכבי תל אביב או רעננה או הפועל עכו או מכבי חיפה, כולם מבחנתנו שוות שלוש נקודות, וכל משחק בשבילנו, במועדון כמו בני יהודה, קובע. לעשות פה בפלייאוף עליון, זה יהיה הישג מצוין".


הרכבים משוערים: 
הפועל רעננה: גיירמו ויסקארה, עדי נמני, מוחמד עלי קמארה, בן והבה, עמנואל אמבולה, בן בנימין, אלי בבייב (רועי שוקרני), נמניה ניקוליץ', מוחמד שכר, דור חוגי (ג'ורדן פושה), שמעון אבוחצירה.


בני יהודה: אמיליוס זובאס, מאור קנדיל, דן מורי, אעיד חבשי, בן תורג'מן, סתו פיניש, רועי גורדנה, אלמוג בוזגלו, מאוויס צ'יבוטה, יונתן כהן, נריוס ואלסקיס.

 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי