מימר: "נצטרך היערכות מיוחדת מול נתניה". סומא בספק

דידייה קוגבנייה חוגג עם שחקני מכבי נתניה
דידייה קוגבנייה חוגג עם שחקני מכבי נתניה | דני מרון

מאמן מכבי פתח תקווה החמיא ליריבה בראשון: "קבוצה איכותית וטובה, נצטרך להמשיך את הקצב משני המשחקים האחרונים". טאדה: "מאז שמימר הגיע המסר היה ברור. אנחנו יודעים לנצל מצבים". ארבייטמן לא התאמן

(גודל טקסט)

אחרי שני ניצחונות רצופים וכשהיא שוב במאבק על הפלייאוף העליון, מכבי פתח תקווה תפגוש ביום ראשון את מכבי נתניה למשחק היא חייבת לנצח. המאלבסים יודעים שניצחון במחזור הקרוב, יקזז את הפער מהיהלומים לשלוש נקודות בלבד. היום (שישי) הקבוצה ערכה מסיבת עיתונאים לקראת המפגש, עם שרון מימר וגרגורי טאדה, ובסיומה נערך אימון הבוקר ממנו נעדר שלומי ארבייטמן, במה שמסמל צעד נוסף בדרך למעברו להפועל רעננה. 


חדשות נוספות מאימון הבוקר הגיעו מכיוונו של רישאר סומא, שנפגע ונאלץ לנטוש את כר הדשא. אם הגינאי לא יהיה כשיר, מגבו יחליפו בהרכב. עידן אדהנני הפצוע לא התאמן ובמקומו תורגל מוחמד סרסור (כפי שפרסמנו, הכוונה היא להעניק לו ולבריבו יותר דקות). בכך מימר צפוי לעבור למערך של שני בלמים. ההתלבטות היא בין יובל שבתאי לסרסור, כאשר בכל אופן סרסור יהיה בסגל

 



ובחזרה למסיבת העיתונאים. המאמן פתח ואמר: "היופי שבכדורגל שאפשר לשנות מומנטום וזה נזיל. אני שמח שהתאוששנו מהמכות שקיבלתי ועשינו שני נצחונות חשובים עם דרך יפה. אם נצליח לייצר עוד ניצחון ביום ראשון ניתן לעצמנו סיכוי להגיע למקום שאנחנו רוצים".


היריבה: "אני לא חושב שנתניה במומנטום לא טוב. הם עדיין קבוצה איכותית וטובה, שמגיעה להמון מצבים. אם מול מ.ס. אשדוד הם היו מבקיעים את אחד הפנדלים הם היו מנצחים וחוזרים לאן שהם רוצים. יהיה משחק חזק וקשה ויוכרע על דקויות. אני מקווה שכן נהיה מרוכזים ותהיה לנו את האפשרות לנצח אותם. נגד נתניה צריך היערכות מיוחדת כי הם עושים התקפה בצורה טובה ויש להם המון שחקנים מוכשרים. הם אחת הקבוצות הטובות בליגה ונצטרך להביא גם מעצמנו את החלק ההתקפי ולהמשיך עם קצב הכיבושים משני המשחקים האחרונים". 


מכת הפציעות: "חמישה שחקנים חשובים חסרים וחבל לי. זה חלק מהמשחק ומי שפה עדיין מספיק טוב לעשות את העבודה ביום ראשון ואנחנו סומכים עליו".



מוכן לנתניה. מימר (אודי צטיאט) 


הרכש והשינוי במדיניות בעקבות הניצחונות: "אני חושב שדווקא גם ברגעים הפחות טובים לא איבדנו שליטה. ידענו שיש פה קבוצה טובה והשינויים צריכים להיות מינוריים. לא חיפשנו להפוך פה את הקבוצה. אולי בעקבות הפציעות של פסר ודנינו, שהן מעט ארוכות מהרגיל אז אולי כן נחשוב להביא שחקן הגנה נוסף. כל שאר הדברים היו בשליטה ונקווה להביא שחקנים שיעזרו לנו בהמשך כי יש פה סגל טוב".


טאדה הוסיף: "אני חושב שהייתה אמונה בקבוצה מהרגע הראשון שאנחנו טובים. מאז ששרון הגיע המסר ברור שצריך לעשות שינוי בקבוצה, הוא התחיל בצד ההגנתי התחלנו לחטוף פחות שערים ולקחנו את ההזדמנויות במשחקים האחרונים וזה מראה שאנחנו יודעים לצאת מצבים". 



מאמין. טאדה (עדי אבישי) 


המצב של הקבוצה: "אם הביטחון לא יעזור אז מה כן, עבדנו קשה במשחקים האחרונים וחיכינו למומנטום הזה כל העונה. לפני צמד הניצחונות, היינו מאוכזבים היינו מאוכזבים כי שיחקנו טוב אך לא כבשנו ועכשיו לאחר שניצחנו שני משחקים רצופים זה הרגע שצריך להמשיך לדחוף ובסופו של דבר להגיע לפלייאוף העליון. כדורגל הוא משחק שאם אין בך אמונה כדי שתישאר בבית, אם אתה לא מאמין שתגיע למטרות דרך עבודה קשה כדי שלא תשחק. האמונה בקבוצה תמיד הייתה ותמיד תהיה כל עוד אנחנו במירוץ, אף אחד עוד  לא יודע מי תזכה באליפות וגם מי תשחק בפלייאוף העליון אז יש לנו את האמונה להמשיך ולהילחם". 


המפגש מול נתניה: "אנחנו מתמקדים במשחק שלנו, אנחנו צריכים לנצח כל משחק לא משנה מי מתמודדת מולנו אם זאת מוליכת הטבלה עד הקבוצה במקום האחרון. צריך לנצח זאת השורה התחתונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי