עסקה יקרה: הדרישות של ניר ביטון וסלטיק ממכבי ת"א

ניר ביטון | Gettyimages

הצהובים מקווים להכריז בקרוב על הבלם עידן נחמיאס שחקני רכש נוספים, אבל בינתיים דברים תקועים. הקשר דורש חוזה ארוך טווח כדי לשוב מסקוטלנד וגם קבוצתו מבקשת סכום גבוה

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תפתח את אימוניה לעונת 2021/22 ביום שלישי ובהמשך גם תצא למחנה אימון בהולנד, אבל נכון לכתיבת שורות אלה היא עדיין לא הודיעה רשמית על המשך דרכו של המאמן פטריק ואן לוון. ההולנדי, למרות זאת, יאמן את הקבוצה גם בעונה הבאה ואילו מספר שחקנים סיימו את חוזיהם ועזבו, ביניהם גם השחקן המצטיין דור פרץ שחתם בוונציה האיטלקית, אך שחקנים חדשים במהלך הפגרה טרם סיכמו על הצטרפותם.

מכבי ת"א תצטרך להתחזק במספר עמדות כדי לחפות על העזיבות הרבות יחסית וכמובן שהחור המקצועי הגדול ביותר שנוצר הוא כתוצאה מעזיבת פרץ לסרייה A ועל כן במועדון פועלים בנחישות בניסיון לצאת למחנה האימון בסגל מלא ככל שניתן, בתקווה לצרף שחקן או שניים לפחות בקרוב.

מכבי ת"א הגישה מספר הצעות רשמיות לשחקנים זרים, אולם גם לאור העובדה שאנו רק באמצע חודש יוני ובעיקר לאור המצב הביטחוני בישראל, שחקנים רבים אינם ממהרים להשיב להצעות וחלקם גם סירבו בנימוס מיד לאחר קבלת ההצעה. מבין הישראלים השם החם ביותר על הפרק הוא של ניר ביטון, בלם/קשר סלטיק שדורשת עבורו מעל מיליון יורו. מדובר בהליך מורכב כי גם מעבר לסכום ההעברה הגבוה, ביטון עצמו, ששוחח עם אנשים במכבי ת"א, מבקש כדי לחזור ארצה חוזה ארוך טווח לשלוש שנים ושכר של כ-450 אלף יורו בכל עונה. שחקן נוסף באותה עמדה שמוזכר למכבי תל אביב הוא עדן שמיר, שחקן סטנדרד ליאז' הבלגית.

עדן שמיר | Vincent Kalut / Photonews via Getty Images

לאחרונה מספר גורמים גם בחנו מול משה חוגג אפשרות שמכבי ת"א תרכוש את אביאל זרגרי הצעיר מבית"ר ירושלים, אולם משה חוגג לא ישחרר אותו אלא תמורת סכום גבוה במיוחד שמיץ' גולדהאר לא יסכים לשלם עבור השחקן. המצב דומה גם עם דין דוד, חלוץ מ.ס אשדוד שהבעלים ג'קי בן זקן מסרב לשחררו.

אשדוד ובית"ר ירושלים העבירו דרך אותם גורמים שרק כמיליון יורו בנוסף לשחקנים כמו אילון אלמוג ומתן חוזז עשויים להוביל לכדי עסקה, אבל ספק אם מכבי ת"א תסכים – להזכירכם, לפני שנתיים משה חוגג הציע 1.5 מיליון יורו עבור אלמוג, אלא שמיץ' גולדהאר מנע את מעברו לירושלים ברגע האחרון. יש לציין שאלמוג וחוזז לא מעוניינים לעזוב את מכבי ת"א גם כך.

לא ימהרו לעזוב. אלמוג וחוזז | אריאל שלום

ואחרי כל זה, מי שעשוי להגיע למכבי ת"א כבר בימים הקרובים הוא הבלם עידן נחמיאס שכבר בשנה שעבר חשפנו בלעדית בספורט1 על כך שהוא היה על סף חתימה, עסקה שנפלה ברגע האחרון. אם לא תגיע ברגע האחרון הצעה מאירופה, נחמיאס צפוי לחתום במכבי ת"א בימים הקרובים. שם נוסף שנבחן כגיבוי הוא של רז שלמה, בלם הפועל ת"א.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי