עירוני נס ציונה הציגה סמל חדש, היו"ר הבטיח: "זו לא ההפתעה היחידה"

שחקני עירוני נס ציונה | ברני ארדוב

אחרי הזכייה ביורופקאפ בעונה הקודמת, התואר הראשון בתולדות המועדון, הקבוצה מהשפלה התחדשה. היו"ר יניב מזרחי סקרן: "יהיו עוד הפתעות בקיץ הקרוב"

(גודל טקסט)

עירוני נס ציונה חשפה היום (ראשון) סמל חדש, אשר ישמש את קבוצות המועדון, כולל מחלקת הנוער וקבוצת הנשים, החל מהעונה הקרובה – העונה ה-17 של הקבוצה מהשפלה אשר נוסדה בשנת 2005 ובעונה הקודמת זכתה בתואר הראשון בתולדותיה, כאשר ניצחה בגמר היורופקאפ את סטאל הפולנית לפני כחודשיים.

"הסמל החדש מהווה שינוי משמעותי מהסמל הקודם, בעל עיצוב מודרני שמסמל את קפיצת המדרגה שהמועדון עשה בעונה האחרונה – ומתכוון לעשות גם בעונות הקרובות", נכתב בהודעת המועדון שפרסמה עירוני נס ציונה.

יו"ר המועדון יניב מזרחי אמר: "הסמל החדש מייצג אותנו היטב, ובפרט את ההתקדמות שעשינו כמועדון בעת האחרונה ואת ההתקדמויות שאנחנו עוד שואפים לעשות. זה היה שדרוג נחוץ לתדמית המועדון, למרות האהבה הרבה שכולנו חשנו ועדיין חשים לסמל הקודם. זה הזמן להודות לצוות המדיה שלנו ולכל מי שהתגייס למשימה הזו, הסמל נוצר מעבודה קשה של אנשים רבים שהתנדבו והשקיעו כדי לייצר את התוצאה הטובה ביותר. רוח ההתנדבות היא הקסם שמייחד את נס ציונה בנוף, והסמל החדש שלנו הוא עדות לכך שהרוח הזו יכולה להפיק את התוצאות המקצועיות ביותר. ומילה אחרונה לאוהדים הכתומים – זו לא ההפתעה היחידה שמצפה להם ולחובבי הכדורסל מצדנו בקיץ הקרוב".

הסמל החדש של עירוני נס ציונה |

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי