שכטר נפרד ממכבי ת"א: "לא אשקר, יש צביטה בלב". השחקנים התרגשו

איתי שכטר עם אוהדי מכבי תל אביב | מאור אלקסלסי

רגע לפני שיחתום רשמית בב"ש, החלוץ סיכם שלוש שנים בצהוב: "מקווה שהצלחתי להחזיר לכם ולו במעט על כל הטוב שנתתם לי". יונתן כהן: "הרווחתי חבר לכל החיים". בן חיים: "בור בחדר ההלבשה שמאה איש לא יוכלו למלא"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

זה היה באוויר במשך תקופה ארוכה, אבל רק היום (ראשון) זה יקרה רשמית: איתי שכטר ייפרד ממכבי תל אביב לאחר שלוש שנים במועדון ויתחיל פרק חדש בהפועל באר שבע. שכטר למעשה יצטרף כעת לחבורה מאוד אקסלוסיבית של שחקנים ששיחקו בכל חמש הגדולות – מכבי ת"א, הפועל ת"א, מכבי חיפה, בית"ר ירושלים והפועל באר שבע, לצד אלון מזרחי, מאור בוזגלו ושון גולדברג שגם הוא רק בשבוע שעבר רשם את ציון הדרך.

שכטר הגיע למכבי ת"א מבית"ר ירושלים בקיץ 2018 וזכה עם הקבוצה בשתי אליפויות, בשני גביעי טוטו, פעמיים באלוף האלופים בתחילת החודש בגביע המדינה והעונה גם העפיל איתה לשלב הבתים של הליגה האירופית, שם נעצרה רק בשלב 32 האחרונות. בפוסט מרגש על שלוש שנים בצהוב-כחול, כתב שכטר כך:

"היום אני נפרד. נפרד בהודיה, הוקרה ואהבה גדולה ממועדון שהיה לי כבית ומשפחה ב-3 השנים האחרונות. לא אשקר. יש צביטה בלב, אבל היא מתגמדת אל מול כל הטוב לו זכיתי. טוב שרווי בזיכרונות מתוקים חוויות מופלאות, חברים, אוהדים וילדים רכים שמסתכלים עלי בעיניים מקוות שרק מבקשות: 'תן גול'. נתתי כמה.

"כשאני מסתכל אחורה על שלוש השנים שחלפו אני מגלה שהיו הרבה רגעים, חוויות ושיאים שאנצור בליבי לעד: 2 אליפויות; 2 גביעי טוטו; 2 גביעי סופר קאפ; גביע המדינה ועליה לשלב הבתים בליגה האירופית – כל אלה הם רק חלק מהמסע שלי במכבי תל אביב . מה עוד יכול היה לבקש אותו איתי שכטר הצעיר מעמק יזרעאל שחלם לפני 17 שנה לשחק כדורגל ברמות הכי גבוהות?!", כתב שכטר לסיום, "אני נפרד מכם וממשיך במסע שלי לעבר אתגרים חדשים וחוויות חדשות…נתראה בקרוב במגרשים".

איתי שכטר נפרד ממכבי ת"א: "לא אשקר, יש צביטה בלב"

מנכ"לית מכבי ת"א, שרון תמם, אמרה לאתר הרשמי: "כולנו מודים לאיתי על תרומתו במהלך שלוש השנים המוצלחות בהן שיחק במכבי. הערך המוסף שאיתי הביא איתו, קיבל ביטוי לא רק בדמות שבעת התארים בהן זכה עם מכבי בתקופה זו, אלא גם בזכות האופי המיוחד שהקרין על כל הקבוצה. אנו מאחלים לאיתי בהצלחה בהמשך הדרך".

יונתן כהן נפרד משכטר בפוסט מרגש באינסטגרם: "לפני שלוש שנים כשהתחלתי את הקריירה שלי בבוגרים, תמיד שמעתי שבלי לחוות את איתי שכטר איתך בקבוצה, זאת קריירה מבוזבזת. הייתה לי הזכות להיות לצידך במשך שלוש שנים, שהיו הכי יפות בחיים שלי. היינו שותפים להרבה שערים במגרש, שלוש שנים בהן זכינו בכל התארים בארץ וכבשנו כל פסגה שיכולנו לחלום. אולי עכשיו הפסדתי חבר לקבוצה, אבל הרווחתי חבר שלי לכל החיים". אבי ריקן: "קורא ומתרגש אח! זכיתי להיות שותף לחדר, למגרש, לשיחות ולתארים! אין לי ספק שהרוויחו אותך, ובגדול. תעלה ותצליח כמו שרק אתה יודע".

כהן הנרגש המשיך: "היית בשביל כולנו ברגעים הכי מאושרים שלנו וידעת להרים אותנו ברגעים הקשים. ברגעים הכי קשים שלי ידעת להתקשר, לשלוח הודעה ולהעיף אותי למעלה כמו שרק אתה יודע. אני מדבר בשם כל שחקני מכבי – אתה קונצנזוס. כולם מרגישים אליך את אותו הדבר. אתה שחקן ענק, בן אדם מדהים ואיש משפחה שאני רק לומד ממנו כל יום מחדש. בטוח שתכבוש כל מקום שתגיע אליו, אתה יחיד ומיוחד, אוהב אותך".

איתי שכטר | דני מרון

שאר שחקני מכבי ת"א, כולל כהן כמובן, הגיבו לפוסט של שכטר והרעיפו עליו אהבה. מאור קנדיל: "נכס לכל קבוצה, תחסר לנו מאוד". קנדיל הוסיף לאחר מכן בסטורי: "זה לא רק חדר ההלבשה – זה המנטליות, האופי והווינריות. מכה קשה לכולנו. בהצלחה בדרך החדשה. אוהב אותך". אילון אלמוג: "רק ללמוד ממך, אלוף. תודה".

דן גלזר: "אתה תחסר מאוד, אחי הגדול. תודה על הכל. המון רגעים מאושרים שייזכרו לעד. שחקן גדול ואדם עוד יותר גדול". יונתן כהן: "נכנס לדיכאון לכמה ימים. תהיה חסר איש יקר וכוכב כדורגל". דן ביטון: "אני מעריץ שלך, איתי שכטר". טל בן חיים: "תשאיר בור בחדר ההלבשה שמאה איש לא יוכלו למלא. בהצלחה אח שלי האהוב והמוכשר, איפה שלא תלך יזכו בך". מנגד, רועי גורדנה מהפועל באר שבע כתב: "יאללה, תגיע".

איתי שכטר
איתי שכטר | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי