"בארסה הבלתי מעורערת נתנה מכה אנושה לריאל מדריד"

לאו מסי ולואיס סוארס
לאו מסי ולואיס סוארס | AFP

בקטלוניה חוגגים את ה-0:3 הגדול בברנבאו על היריבה הגדולה, מסי: "נהדר לסיים את השנה עם ניצחון בקלאסיקו". זידאן, בנזמה ואיסקו ("בילה עד השעות הקטנות של הלילה") על הכוונת במדריד

(גודל טקסט)
ספרד עדיין רועשת מה-0:3 המוחץ של ברצלונה על ריאל מדריד בקלאסיקו הגדול בברנבאו, שהגדיל את הפער בפסגה לתשע נקודות מאתלטיקו מדריד ול-14 מהבלאנקוס.


"צלחת האליפות הוגשה לבארסה על מגש של זהב", נכתב ב"מארקה" המדרידאי. " היא הזוכה הבלתי מעורערת". ב"מונדו דפורטיבו" הקטלאני חגגו: "אולי לא היה מסדר כבוד לפני המשחק, אבל במהלכו ולאחריו בארסה עשתה לעצמה מסדר בדרך לאליפות. ריאל חטפה מכה אנושה".



מסי
כתב בחשבון הפייסבוק: "כמה נהדר לסיים את השנה עם ניצחון גדול וחשוב בקלאסיקו. שולח חיבוק וחג מולד שמח לכולם!". המאמן ארנסטו ואלוורדה אמר בסיום: "זאת מתנה בשביל כולם. אנחנו מובילים את הליגה בפער, אבל זה לא אומר שום דבר. כלום עדיין לא נקבע. זה היה משחק מאוד מיוחד. ידענו את הערך שלו לאוהדים ועבורנו".


בצד השני כמובן יש לחץ גדול. המאמן זינדין זידאן ספג ביקורת גדולה על בחירת השיטה ובעיקר על החילופים שעשה בחצי השני שהובילו לקריסה הגדולה אחרי מחצית ראשונה טובה. למרות זאת, במדריד מדווחים שנשיא המועדון פלורנטינו פרס מעניק גיבוי למאמן שלו ויאפשר לו לבצע מספר שינויים בסגל בינואר.




שניים נוספים שנמצאים תחת אש הם קרים בנזמה ואיסקו. החלוץ הצרפתי שמע את האוהדים שורקים לו בוז במהלך המשחק וקיבל אישור לטוס למנוחה בצרפת. הקשר הכחיש שזעם על כך שלא קיבל דקות וסירב להישמע להוראתו של זידאן להתחמם. "תפסיקו לבלבל את המוח, החברים שלי התחממו באותו זמן, לא ידעתי שאפשר לבצע ארבעה חילופים", כתב בטוויטר. בנוסף, השחקן המוכשר מתמודד עם שמועות בספרד לפיהם בילה באחד הלילות לפני הקלאסיקו עד השעות הקטנות של הלילה.



Dejar de meter mierda que ya iban a salir mis otros dos compañeros… no sabía yo que sé podían hacer 4 cambios https://t.co/CFnYgNZcbM

— ISCO ALARCON (@isco_alarcon) December 23, 2017




 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי