אחרי ההדחה: האוהדת הכי סקסית של וויילס עם הצעה מגונה

אלאו הף | אינסטגרם

הדרקונים אמנם סיימו את דרכם ביורו 2020 בשמינית הגמר בעקבות 4:0 לדנמרק, אבל יש מי שנשבעה לרומם את רוחם של האוהדים

(גודל טקסט)

נבחרת וויילס הודחה אמש (שבת) מיורו 2020 אחרי שהובסה בשמינית הגמר 4:0 לדנמרק, אבל לאוהדים הוולשים, לפחות לחלקם, יש דווקא סיבה טובה לשמוח למרות ההפסד המוחץ. האוהדת הכי סקסית של הדרקונים, הדוגמנית הפרובוקטיבית אלאו הף, הציעה לאוהדי הנבחרת 50 אחוז הנחה לאתר שלה.

הף נשבעה לרומם את רוחם של האוהדים לאחר התצוגה המבאסת של גארת' בייל וחבריו ועל כן מיהרה לשמח את העוקבים והאוהדים האדומים והציעה להם 50 אחוז הנחה על שני האתרים שלה למשך השבוע הקרוב, הצהרה שקודמה תוך שהיא חושפת את שדיה וכותבת שהיא "מוכנה למשחק". מהרגע שהחל הטורניר באירופה, הדוגמנית בת ה-24 לא מפסיקה לשתף תכנים פרובוקטיביים וכל היא מקדמת לא רק את נבחרתה האהובה, אלא גם את עצמה.

הוולשית עובדת בשת"פים עם משקאות אנרגיה ומוצרים שקשורים ל"דרקונים" כמו מגבת חוף, דגלי ענק, ואפילו מסיכות של נבחרת וויילס – את הכל היא מקדמת בדף הפרטי שלה. הף שיתפה לאחרונה גם סרטון בו היא מציגה את הבגד האהוב עליה לצפייה ביורו: ביקיני אדום קטנטן שלא משאיר הרבה מקום לדמיון. אם תהיתם לעצמכם מי השחקן האהוב עליה, נגלה לכם שכצפוי זהו גארת' בייל, שזכה לפוסט משלו בחשבון האינסטגרם שלה, גם בו חשפה את שדיה כשהיא יושבת עם חוטיני אדום מול מסך הטלוויזיה ובו מצולם בייל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי