ביובנטוס הכריזו: "לא קיבלנו סימן מרונאלדו שהוא רוצה לעזוב"

כריסטיאנו רונאלדו | ALBERTO LINGRIA/POOL/AFP via Getty Images

הגברת הזקנה ערכה מסיבת עיתונאים היו"ר אניילי הציג את ההנהלה החדשה של הקבוצה. המנהל הספורטיבי החדש טען כי הכוכב בן ה-36: "שמחים שהוא ישוב אלינו כשהעונה תתחיל"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

כבר חודשים שאנו שומעים שמועות לפיהן כריסטיאנו רונאלדו עשוי לעזוב את יובנטוס בקיץ הנוכחי. השמועות התגברו עוד יותר בשל הכישלונות בליגת האלופות בשנים האחרונות ואיבוד אליפות איטליה אחרי תשע זכיות רצופות.

אך כעת, בגברת הזקנה טוענים אחרת, ומכריזים שהכוכב שהודח עם נבחרת פורטוגל מיורו 2020 בשמינית הגמר ימשיך ללבוש את המדים הלבנים-שחורים גם בעונה הבאה – שתהיה עונתו הרביעית ברציפות בטורינו, והפעם מסימיליאנו אלגרי ידריך את הקבוצה אחרי פיטוריו של אנראה פירלו.

אנדראה אניילי, יו"ר יובנטוס, קיים היום (חמישי) מסיבת עיתונאים בה הציג את ההנהלה החדשה של הקבוצה. מאוריציו אריבאבנה מונה למנכ"ל המועדון ופדריקו צ'רוביני קיבל את תפקיד המנהל הספורטיבי לאחר עזיבת פאביו פראטיצ'י לטוטנהאם. למסיבת העיתונאים הצטרף גם שחקן העבר וסגן היו"ר בהווה, פאבל נדבד.

צ'רוביני, המנהל הספורטיבי החדש, הכריז: "לא קיבלנו שום סימן מכריסטיאנו רונאלדו שהוא רוצה לעזוב הקיץ, וגם מהצד שלנו לא היה שום סימן כזה. אנחנו שמחים שכריסטיאנו ישוב אלינו ברגע שהעונה החדשה תתחיל".

כריסטיאנו רונאלדו | ANDREAS SOLARO/AFP via Getty Images
עוד באותו נושא: כריסטיאנו רונאלדו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי