והבה: החיזוק עזר לנו, קורצקי: המסר היה לקחת נקודות

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | דני מרון

אחרי ה-3:2 מול בית"ר ירושלים, בהפועל רעננה בחרו להביט על חצי הכוס המלאה. והבה: "היינו טובים במחצית השנייה". קורצקי: "היכולת שלנו תיתן ביטחון להמשך"

(גודל טקסט)

הפועל רעננה נכנעה אמש (שבת) 3:2 לבית"ר ירושלים באצטדיון טדי, שחתם את הסיבוב הראשון בליגת העל, ועדיין בקבוצה מהשרון יצאו מעודדים מהבירה. רעננה הציגה יכולת טובה במחצית השנייה, והייתה קרובה לחלץ תיקו. מלבד ההופעה המועדדת, גם העבודה כי שאר היריבות לתחתית לא הצליחו לברוח, גרמה לשמחה במועדון. רעננה תפתח את הסיבוב השני כשהיא תתארח אצל עירוני קריית שמונה והאקס חיים סילבס.


בסיום סיפר בן והבה: "ציפינו לחזור מטדי עם משהו, עבדנו באימונים ובסוף נפלנו. היינו טובים במחצית השנייה, לקח לנו זמן להיכנס למשחק. ידענו שיש לקהל של בית"ר ירושלים השפעה, וכשהוא נגדם אז זה מלחיץ אותם. קורצקי הכניס בנו רוח חדשה, החיזוק עזר לנו ואנחנו מרגישים טוב. אנחנו לא רוצים לסיים משחקים רק עם מחמאות, אלא עם נקודות ולברוח מהתחתית". 



קורצקי סיכם: "נתנו יותר מדי כבוד לבית"ר במחצית הראשונה, ולא היינו מספיק אגרסיביים. המחצית השנייה הדברים נראו טוב יותר, אנחנו יוצרים איזן בין המערכים. היכולת שלנו צריכה לתת ביטחון מבחינה הגנתית והתקפית בהמשך הליגה. בכול משחק אני מתכנן לקחת נקודות, זה היה גם המסר לשחקנים. האמנו בעצמנו".   


אופטימי. קורצקי (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי