קובאצ'יץ': איקרדי יכול לעזור, אבל בנזמה החלוץ הטוב בעולם

מאורו איקרדי
מאורו איקרדי | Gettyimages

קשר ריאל מדריד התייחס לאפשרות שקפטן אינטר יצטרף לאלופת אירופה, וגם בחר להחמיא לצרפתי: "לא חושב שיש בעיה איתו". שוער בנבנטו עקץ את רונאלדו, שיכול לשבור שיא נוסף בליגת האלופות

(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו לא נמצא בעונה טובה, בעיקר בליגה עם שני שערים בלבד בעשרה משחקים. CR7 ספג על הירידה הדרסטית ביכולת הכיבוש לא מעט אש מהתקשורת, אבל העקיצה הכואבת ביותר ספג הבוקר (שלישי) ב"מארקה" מאלברטו בריניולי.

שוער בנבנטו, שכבש את שער השוויון הדרמטי בנגיחה בדקה ה-95 והביא נקודה ראשונה לקבוצתו אחרי 15 מחזורים, התראיין על הנקודה ההיסטורית (בנבנטו גם מעולם לא היתה בסריה A) ועל יכולות הכיבוש שלו  והצהיר: "ריאל מדריד צריכה להחתים אותי כחלוץ במקום רונאלדו". השוער בן ה-26 התלוצץ כמובן אבל עד לפני כמה חודשים אף אחד לא היה מעז לצחוק קצת על חשבונו של CR7. אגב, בריניולי הוסיף ואמר: "למה אני לא חלוץ? כי אני לא אוהב לרוץ".

בליגת האלופות רונאלדו דווקא בפורמה והוא וניימאר מתחרים מי יכבוש לראשונה בהיסטוריה בכל ששת משחקי הבית המוקדם. הברזילאי יתארח הערב (שלישי) עם פאריס סן ז'רמן מול באיירן במינכן בעוד הפורטוגלי יארח ברביעי את דורטמונד בברנבאו עם אפשרות להתאושש מהתוצאות הגרועות בליגה. לחורחה ולדאנו, המנהל הטכני של הבלאנקוס לשעבר, ברורה הסיבה: "רונאלדו וגם איסקו הם שחקנים שרק חושבים על לכבוש ולא מעבר".


בריניולי. "למה אני לא חלוץ? כי אני לא אוהב לרוץ" (Getty)

נכון לעכשיו לרונאלדו יש יתרון בגלל שהוא גם כבש שמונה שערים לעומת ניימאר ואם יסיים מעליו בכיבוש שערים בבית המוקדם הוא ידורג לפניו בהיסטוריה של הצ'מפיונסליג גם אם שניהם יכבשו כל אחד לראשונה בשישה המשחקים. רונאלדו באלופות הוא כאילו חלוץ אחר וכבש שער כל 56 דקות. עד כה כאמור אף שחקן לא עשה זאת במפעל.

אלסנדרו דל פיירו לפניו ב-1995 וסרגיי רברוב ב-1997 היו קרובים לעשות זאת בעבר אחרי שכבשו בכל חמשת המשחקים של הבית המוקדם, אבל נכשלו במשחק השישי. רונאלדו כבר מוביל בכיבוש בגביעי אירופה עם 113 שערים לפני ליאו מסי עם 97 ומלך השערים של עונה אחת עם 17 בעונת 2013/14. וגם שיא הכיבוש בשלב הבתים בעונה אחת עם 11 כיבושים ב-2015/16. בעונת 13/14 החמיץ רונאלדו את המשחק האחרון בגלל פציעה אחרי שכבש בחמישה משחקים לפני כן ובעונת 15/16 כבש כאמור 11 שערים, אבל לא הבקיע בשני משחקים בבתים.

מאוחר יותר, מתאו קובאצ'יץ' סיפר לתקשורת במולדתו על האפשרות לפיה הוא ישוב לשתף פעולה עם מאורו איקארדי, ששמו נקשר עם מעבר לריאל: "ברור שמאורו מסוגל לעזור לנו, אבל מבחינתי קארים בנזמה הוא החלוץ הטוב ביותר בסביבה. אני לא חושב שיש בעיה איתו. שוחחתי עם איקרדי, אבל אני לא אחראי על החיזוק של ריאל. ברור שהוא יכול לעזור, ועדיין בנזמה הוא החלוץ הטוב בעולם".


בנזמה טוב יותר? תלוי את מי שואלים. איקרדי (Gettyimages) 

על החזרה מהפציעה הארוכה הוסיף הקשר: "המשחק מול בורוסיה דורטמונד יכול לסייע לי לשוב לכושר, אני רוצה לשחק כמה שיותר. אני חושב שיש לי אפשרות לגרום לקבוצה להשתפר וזה חשוב. חשוב שנצבור ביטחון אחרי המשחק מול אפואל ניקוסיה. אנחנו משחקים טוב לאחרונה, אבל לא מתרגמים את השליטה שלנו לשערים. עם רצף של שלושה ניצחונות נשוב לביטחון שלנו מהעונה שעברה. אני בספק אם דורטמונד תחלץ נקודה אצלנו כמו בעונה שעברה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי