ברק בכר: המקרה של אוחנה שונה מזה של בוזגלו

ברק בכר
ברק בכר | עדי אבישי

מאמן ב"ש התייחס לפרשת המקורבים לאחר ה-0:1 על מכבי חיפה בחצי גמר הטוטו: "אין לי על מה להתנצל, מיכאל יישאר בקבוצה". לוזון: "התייחסנו בשיא הרצינות ולכן זו אכזבה". גלזר ורואקביצה נפצעו, סלליך שוחרר לביתו

(גודל טקסט)

בהילוך שני ועם הרכב עמוס במחליפים הפועל באר שבע סימנה הערב (חמישי) וי גדול עם 0:1 על מכבי חיפה וכרטיס לגמר גביע הטוטו, שם היא תפגוש את מכבי תל אביב. מיכאל אוחנה, שהוא ומקורביו סיפקו הרבה כותרות במהלך השבוע, העניק לאלופה את הניצחון עם שער נהדר והאדומים יכולים להיות מרוצים מכך שאף שחקן לא נפצע והמחליפים עשו את העבודה.

ברק בכר התייחס בסיום לפרשת מיכאל אוחנה: "שחקנים לא צריכים להוכיח, זו העבודה שלהם. הם צריכים להיות טובים ואני שמח שחלקם עשו זאת. מיכאל אוחנה? הוא היה טוב. היו דברים טובים יותר ופחות, אבל הוא נתן גול ואני שמח בשבילו. אני לא צריך להתנצל, אני תמיד מקבל החלטות מקצועיות. ככה זה היה וככה זה יהיה. אוחנה יישאר בהפועל באר שבע עד סוף העונה. המקרה שלו שונה מזה שהיה עם מאור בוזגלו".

על כך שרוב שחקני ההרכב פתחו על הספסל או נותרו מחוץ לסגל: "השחקנים נמצאים תחת עומס מאוד גודל. חלק לא התלבשו. חלק סובלים מפציעות קטנות. אני חייב לבצע רוטציות כי יש עמוס גדול. מי ששיחק הוכיח שהוא ראוי ואני שמח שהרבה שחקנים היו טובים היום. אנחנו רוצים לשמור על התואר שלנו (גביע הטוטו) וזה היה חשוב לנצח".


"מיכאל אוחנה יישאר בהפועל באר שבע" (דני מרון)


בכר הוסיף
: "הודחנו מאירופה וסיימנו בתוצאה מאכזבת מול בית"ר, אבל שיחקנו מצוין בטדי. אנחנו רגילים לעומסים ואנחנו מחלקים את הכוחות. בגביע הטוטו יש חמישה חילופים וזה טוב וחשוב כי זה נותן לי אפשרות לתמרן. אף אחד לא נפצע במשחק ועברנו אותו בצורה חלקה. הפנים למשחק הקשה בליגה ביום ראשון ולאחר מכן לגמר מול מכבי תל אביב".

"אין ספק שזו אכזבה", הודה בסיום גיא לוזון. "רצינו ועשינו הכל בשביל לעלות לגמר. התייחסנו למשחק ולמפעל בשיא הרצינות וראו את זה על כר הדשא. היו הרבה מצבים היום. עומר וקאיו החמיצו. ניקח את הדברים הטובים ונבוא מרוכזים למשחק ביום שני מול הפועל חיפה".

סלליך, גלזר ורואקביצה נפצעו הערב, כאשר הראשון אף פונה לבית החולים רמב"ם בעקבות פציעה בצוואר, על כך אמר מאמן מכבי חיפה: "אני אהיה אמיתי ואגיד שאני לא יודע מה מצבם ואנחנו נהיה יותר חכמים רק לקראת יום שני. שיחקנו כדורגל טוב לפרקים והזזנו את הכדור בצורה טובה ושקטה. יצרנו מצבים ועכשיו צריך רק להמשיך, זו הדרך היחידה".

חשוב להבהיר כי בשעת לילה מאוחרת, לאחר התגובות, אישרה מכבי חיפה כי סינטיהו סולליך נבדק בבית החולים ולאחר שנשללה כל אפשרות לפגיעה, הוא שוחרר לביתו.


מפלס הלחץ עלה. גיא לוזון (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי