סילבס מאוכזב: קיבלנו גול קל וזה גרם לנו לרדוף אחריהם

חיים סילבס
חיים סילבס | דני מרון

מאמן קריית שמונה כואב את ההפסד 2:0 למכבי ת"א בחצי גמר גביע הטוטו, במועדון קיוו להמשיך את רצף ההצלחות במפעל. עאבד נפצע וייבדק, איתמר ניצן הודה: "הייתה לנו בעיה של חוסר תיאום בגול הראשון"

(גודל טקסט)

אכזבה קשה בעירוני קריית שמונה לאחר ההפסד אתמול (רביעי) למכבי תל אביב 2:0, בחצי גמר גביע הטוטו. הקבוצה הפכה בשנים האחרונות לקבוצת גביע טוטו טיפוסית, ותמיד הגיעה לשלבים המכריעים ובמועדון קיוו שגם העונה רצו להגיע למשחק הגמר, אבל הציגו משחק נרפה בעיקר בחלק ההתקפי: "בהתקפה לא היינו מדויקים, וככה אי אפשר לנצח את מכבי".

חיים סילבס התקשה לקבל את ההפסד: "באנו מוכנים ונראינו טוב בהתחלה כשלחצנו עליהם והם אפילו לא התקרבו לשער, אבל אז קיבלנו גול קל וזה גרם לנו לרדוף אחריהם. לא היינו מספיק טובים בחלק ההתקפי". במועדון גם הסבירו כי דווקא לאחר כניסתם של שובל גוזלן ונייג'ל האסלביינק במחצית השנייה המשחק השתפר, אך זה עדיין לא הספיק לכיבוש שער.

בעיה נוספת שהתגלתה בקריית שמונה לפני המשחק היא העובדה שהבלם איעד אבו עביד, שהיה מיועד לפתוח לצדו של מרקוס דיניז, אינו היה יכול להיות משותף במשחק בגלל צהובים. בקבוצה סיפרו כי חשבו שהבלם אינו היה יכול לשחק במשחק גביע הטוטו מול בית"ר ירושלים, כאשר אז השחקן נותר מחוץ לסגל בטעות ואתמול היה המשחק בו אבו עביד נשאר ביציע. הבלם צפוי לחזור להרכב למשחק הליגה מול הפועל באר שבע, כאשר הבלם הספרדי קרלוס קוויאר ימשיך להיעדר בגלל פציעה.

גם החלוץ אחמד עאבד נמצא בספק לבאר שבע, לאחר שנפצע אתמול ונטש את המשחק לפני סיומו. השחקן צפוי לעבור בדיקה בכדי לברר את חומרת פציעתו.

איתמר ניצן. התבלבל בשער הראשון (דני מרון)
איתמר ניצן. התבלבל בשער הראשון (דני מרון)

השוער איתמר ניצן סיכם את המשחק ואמר: "לא הלך לנו במשחק הזה. עצרנו את המומנטום של ארבעה משחקים ללא הפסד. נתחיל להתכונן למשחק מול באר שבע שזה משחק קשה יותר. לגבי השער הראשון? חשבתי שהיה פאול אבל הסתבר שלא. הייתה לנו בעיה של חוסר תיאום שטופלה ולא תקרה יותר".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי