מצאו את המושיע? מונטלה פוטר ממילאן, גאטוסו יחליפו

וינצ'נזו מונטלה
וינצ'נזו מונטלה | AFP

זעזוע ברוסונרי: אחרי הכישלון להוביל את קבוצת הכוכבים, ההנהלה הודיעה על סיום דרכו של המאמן ומינתה את האקס, שחתם עד לסיום העונה. ספרו לנו מה אתם הייתם עושים כדי להציל את מילאן?

(גודל טקסט)
מילאן הודיעה היום (שני) על סיום דרכו של וינצ'זו מונטלה כמאמן הקבוצה. הכישלון של המאמן להוביל את פרויקט המילונים הוביל את ראשי המועדון לסיים את דרכו של האיטלקי כאשר הרוסונרי הודיעו על מינויו של ג'נארו גאטוסו כמאמן עד לסיום העונה. אתמול סיימה הקבוצה ב-0:0 פושר מול טורינו, שהגיע אחרי ההפסד בליגה במחזור הקודם לנאפולי.


כזכור, מילאן הייתה השחקנית המשמעותית ביותר בחלון ההעברות האחרון. הרוסונרי צרפו את לאונרדו בונוצ'י, אנדרה סילבה, ניקולה קאליניץ', פרנק קסי, האקן צ'לאנולו, אנדראה קונטי, לוגאס ביגליה, מתיאו מוסאקיו, פאביו בוריני וריקרדו רודריגס. החיזוק עלה לבעלים החדשים כ-200 מיליון יורו, שבחרו להותיר את מונטלה בתפקידו. מאז פתיחת העונה הקבוצה לא הצליחה לעמוד בציפיות כשהיא מדורגת שביעית בלבד עם 20 נקודות מתוך 42 אפשריות. מילאן ניצחה רק שש פעמים העונה בליגה, היא הפסידה שישה וסיימה פעמיים בתוצאת תיקו. כעת היא רחוקה 18 נקודות מהמקום הראשון, שם ניצבת נאפולי.




עוד לפני המינוי של גאטוסו, בתקשורת האיטלקית היו בטוחים כי עתידו של מונטלה הוכרע בעקבות האכזבה המשמעותית מחוסר המנהיגות שלו. ב'לה רפובליקה' המקומי נכתב: "התוכניות של מילאן היו להשיג לפחות את המקום בליגת האלופות. במצב הזה בעונה שעברה היו לה 29 נקודות, זה בלתי נתפס! במצב הנוכחי היא אפילו לא תשיג את הכרטיס לליגה האירופית".


המושיע החדש? גאטוסו (טוויטר) 


בהודעת המועדון נכתב: "גאטוסו ייקח אחריות על הצד המקצועי במועדון". קשר העבר של הרוסונרי הצטרף לאחרונה לקבוצת הנוער. בעבר הוא כשל עם סיון השווייצרית, אופי כרתים וקלאירי. משם המשיך לפיזה, אך אחרי עונה אחת נפלאה אשר הסתיימה בעליה לליגת המשנה, הוא שב לליגה השלישית ועזב.

 

מאוחר יותר כתב מונטלה בחשבון האינסטגרם: "העזיבה של מילאן כואבת לי מאוד, אבל אני מקבל אותה כי נכשלתי. אמשיך לתמוך בקבוצה. ניסיתי לעשות הכל בשביל הקבוצה, אבל אני מקבל את ההחלטה. אני רוצה להודות לשחקנים ולאוהדים על הרגעים היפים שבילינו יחד. כולי תקווה שמילאן תחזור לפסגה".


 

Lasciare il Milan fa molto male, ho cercato e provato a dare tutto me stesso per questa società ma accetto la decisione presa. Voglio ringraziare i giocatori e voi tifosi per i momenti belli che abbiamo passato insieme sperando che il Milan arrivi là in alto dove gli compete. Io evidentemente ho fallito ma continuerò a tifare per questi colori⚫ #Thanks #ForzaMilan

A post shared by Vincenzo Montella ® (@vmontellaofficial) on




גם חלוץ ויאריאל בהווה מילאן לשעבר, קרלוס באקה צייץ בחשבון הטוויטר שלו "אלוהים מאחר, אבל אף פעם לא שוכח". באיטליה משוכנעים שהקולומביאני התייחס לפיטורים של מונטלה, שהיה הגורם לכך שבאקה עזב בקיץ את הרוסונרי אחרי שתי עונות וחצי. לעומתו זאת, סילביו ברלוסקוני בחר לברך את המאמן החדש. 


Ho avuto una lunga, affettuosa e cordiale telefonata con il mio vecchio guerriero Rino Gattuso. In bocca al lupo. Forza Rino! E…naturalmente, Forza Milan!

— Silvio Berlusconi (@berlusconi) 27 בנובמבר 2017


Dios tarde pero nunca olvida

— carlos bacca (@carlos7bacca) November 27, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי