מליקסון יהיה בסגל הפועל ב"ש, ויטור וטאהא יפתחו בהגנה

מאור מליקסון
מאור מליקסון | אודי ציטיאט

האלופה השלימה את ההכנות למשחק המסקרן (שני, 21:00). הקשר סובל מכאבים, אך יעמוד לרשות הצוות המקצועי. איינבינדר מתרגש לקראת המפגש מול האקסית: "לא קל לשחק מול טדי מלא"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תנסה לחבר מחר עוד ניצחון לאוסף ולהמשיך את רצף הצלחותיה מול בית"ר ירושלים בעונות האחרונות. הקבוצה מהבירה לא ניצחה את האלופה בליגה מחודש אפריל 2013.


ההכנות למשחק השני מתוך סדרה של ארבעה משחקים בעשרה ימים נפתחו במוצאי שבת. באימון הראשון שקיימה באר שבע מאז ההפסד ללוגאנו שניפץ את חלום העלייה לשלב הנוקאאוט במפעל האירופי נכח הקפטן אליניב ברדה, שנפגש עם חבריו ועודד אותם. על-פי עצת רופאיו ברדה נשאר בארץ, ותהליך התאוששותו מאירוע הלב שפקד אותו נעשה בהתאם להנחיותיהם.




השחקנים של ברק בכר ערכו הבוקר אימון קל בנוכחות כמעט מלאה. ג'ון אוגו סובל מפגיעה בכף הרגל, והתאמן באופן חלקי לאחר שעבר טיפולים אינטנסיביים. גם מאור מליקסון סוחב פציעה, אבל יעמוד לרשות הצוות המקצועי. לואי טאהא, שנעדר מההפסד ללוגאנו, אמור להתייצב מחר במרכז ההגנה לצדו של מיגל ויטור. דן איינבינדר, שעבורו מדובר בדרבי פרטי מול קבוצתו הקודמת, לא הסתיר את התרגשותו לקראת המפגש עם אוהדי בית"ר. האלופה יצאה לבית מלון באזור ירושלים שבו תשהה עד סמוך למועד המשחק.


אלפי אוהדים אדומים צפויים להגיע לטדי ולעודד את איינבינדר ושות'; חלקם אגב התלונן על מחירי הכרטיסים הגבוהים שנדרש מהם לשלם. לדוגמה: 110 שקלים, כולל עמלה, בקטגוריה 3. הנהלת המועדון המליצה לאוהדים להגיע לירושלים שלא דרך הכניסה הראשית לעיר אלא בדרך המקבילה בואכה עין כרם, ולהסתייע בשאטלים שימתינו בגן החיות התנ"כי.


"זה מבחן גדול עבורנו, לבוא למשחק ולהרים את עצמנו", אמר בכר במסיבת העיתונאים והתייחס להדחה מאירופה, "אנחנו פוגשים קבוצה טובה וביתית. גם נגד מכבי חיפה בסמי עופר באנו טוב למשחק, ולמרות שהפסדנו אותו הייתה גישה טובה. זו גם הגישה שאני רוצה לראות מחר ואנחנו נעשה את זה מחר".




ברק בכר. גם נגד מכבי חיפה בזמנו הם הגיעו אחרי הדחה (דני מרון)


ההבדל מהעונה שעברה: "היינו יותר חזקים אז ואנחנו מרגישים את זה, אבל זה לא אומר שלא נעשה עונה טובה. המטרה היא להמשיך עם המומנטום בליגה, לשים אתה משחק מיום חמישי בצד ולהרים את עצמנו. אין לי ספק שנשחק בגישה אחרת, צריך לעשות את ההפרדה. בסופו של דבר הגענו לאן שהגענו באירופה בזכות האליפות וכעת נתמקד בליגה".


אם מדובר במשחק על אליפות: "התוצאה במשחק מחר לא תקבע את זהות האלופה. ברור שזה משחק חשוב מול קבוצת צמרת שלא סתם נמצאת בצמרת, טדי יתמלא שזה גם משהו שלא קרה הרבה זמן וזה בזכות שתי הקבוצות שגמרו לכך, אבל זה משחק חשוב שלא יקבע את זהות האלופה".


דן איינבינדר
, אקס בית"ר ירושלים שישב לצד ברק, נשאל מדוע עזב בקיץ ואמר: "התעסקנו בזה מספיק. בכל מקרה אני חוזר לטדי אחרי שנתיים מופלאות שאני זוכר מהן רגעים טובים וחוויות אדירות שלקחתי איתי. זה מה שאני לוקח איתי למחר. בטוח שאתרגש בדקות הראשונות, אבל אצטרך להתעלם מזה ויש לי 90 דקות כדי לעשות את הכי טוב עבורי, עבור הקבוצה והחברים".



איינבינדר. "בטוח אתרגש בדקות הראשונות" (דני מרון)


על ההדחה מאירופה: "אנחנו לא מרוצים מאיך שנראינו ביום חמישי, זה היה לא טוב, אבל זה חלק מהכדורגל ומחר יש לנו משחק חשוב שאנחנו צריכים לבוא אליו בצורה הכי טובה. הפנמנו את זה ששיחקנו לא טוב בחמישי ונראה את זה כבר מחר".


הכרתו את בית"ר ירושלים: "אנחנו רואים שבית"ר השנה מציגה יכולת טובה ומשיגה תוצאות טובות ולכן היא במקום שבו היא נמצאת. לשחק בטדי מלא זה לא קל, אבל הפועל באר שבע הוכיחה בשנתיים האחרונות וגם השנה שהיא רוצה לנצח בכל אצטדיון ועושה את הכל בשביל זה. בית"ר לא פייבוריטית, אבל היא קבוצה חזקה שתרוץ למעלה השנה ויהיה מעניין".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי