זעם בהנהלת עכו: "אנשים על הספסל לא מבינים את תפקידם"

הפועל עכו מול מכבי פתח תקווה
הפועל עכו מול מכבי פתח תקווה | ערן לוף

ראשי המועדון חוששים כי שיתוף כל ששת הזרים במקביל ב-1:0 למכבי פתח תקווה יגרום להפעלת עונש על תנאי, כך שממאזנם יופחתו שתי נקודות.

(גודל טקסט)

במשך 82 דקות אתמול הביעו אנשי הפועל עכו אופטימיות מהיכולת על כר הדשא, אבל אז הגיע השער העצמי של עבדי פרחאת ושיתוף של שישה זרים בבת אחת, דבר שיוביל את הקבוצה לבית הדין במהלך השבוע ויגרור ככל הנראה הפסד טכני במשחק בו היא גם כך נכנעה 1:0 למכבי פתח תקווה.

במועדון הביעו זעם גדול בסיום על כך שאף אחד מאנשי הצוות לא שם לב לטעות. "כנראה שיש אנשים על הספסל שלא מבינים את תפקידם בפועל", אמר גורם במועדון שהוסיף: "יש אנשים שעושים טעות דומה כבר פעם שנייה".

במועדון למעשה חוששים מהעובדה כי התנאי של הפחתת שתי נקודות שהושת על הקבוצה בעקבות שיתופו של השחקן רז טוויזר מפתיחת העונה יופעל ויוריד אותם מתחת לקו האדום. "אין לנו נקודות לחלק ואנחנו מקווים כי בית הדין יתחשב בנו" אמרו במועדון. בעכו אומנם מתכוונים לבצע בירור כיצד למנוע טעויות דומות בעתיד אך נראה כי לא צפויים זעזועים דרמטיים בעקבות האירוע.


שביט. בהפועל עכו חוששים כעת מהפעלת העונש על תנאי (אודי ציטיאט)

על כר הדשא עכו הרשימה במחצית הראשונה ואף יכלה לעלות ליתרון וגם במחצית השנייה לא נפלה מפתח תקווה עד השער העצמי של המגן. "שחקנים צריכים להיות מרוכזים במשך תשעים דקות", ביקרו הבוקר במועדון. בכל מקרה בעכו מקווים כי המגן ינון אליהו שנפצע במשחק מול הפועל באר שבע ולא היה בסגל יחזור למשחק הבא מול בית"ר ירושלים. גם הקשר סיראז' נסאר שהתלונן על הפציעה והודח מהסגל ייבדק במהלך היום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי