בלייזר וזיו נוסעים עם הנבחרת ליוון, קטש יפרסם את הסגל הסופי בראשון

עודד קטש
עודד קטש | דני מרון

שני השחקנים שלא נרשמו למשחק מול אסטוניה יצאו עם חבריהם למשחק החשוב ביום שני, המאמן: "יש לנו הזדמנות לעשות ניצחון גדול"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל שבה להתאמן הערב (שבת) לאחר הניצחון על אסטוניה ולקראת המפגש מול יוון ביום שני במוקדמות אליפות העולם 2019. הנבחרת ערכה אימון בסגל מלא הכולל 14 שחקנים, כשיפתח זיו ועוז בלייזר ששוחררו מהמשחק מול אסטוניה הצטרפו לחבריהם. מחר ימריאו הכחולים – לבנים לכרתים בסגל מלא ורק בשעה 18:00 יקבע המאמן עודד קטש את שנים עשר השחקנים שיתלבשו למשחק מול יוון.

"התרשמי מהמשחק של יוון (ניצחה 92:95 בבריטניה ביום שישי, ר"כ), אין ספק שאם היו מגיעים כל שחקני היורוליג, יוון היא אחת הנבחרות הטובות באירופה, ויש להם את אחד משלושת השחקנים הטובים בעולם", אמר קטש לקראת ההתמודדות. "לשחק ביוון מולם זה קשה, ננסה ללמוד בעיקר מהדרך שהם משחקים. השחקנים שמצטרפים הם שחקנים שאנחנו מכירים, אז אנחנו יודעים להתכונן אליהם".

המאמן התייחס גם לשחרורו של עוז בלייזר ולסיכוי שיירשם למשחק הקרוב: "עוז בלייזר יכול לתרום לנו רבות. גם בניסיון שלו וגם כי הוא מגוון, נחכה ונראה איזה סגל נבחר למחר. סיימנו אימון, נראה את הבריאות של השחקנים, נגבש החלטה ונודיע".

"יש פה הזדמנות לעשות ניצחון גדול", סיכם קטש, "אבל אנחנו לא באים פייבוריטים. רק לפני חמישה ימים התכנסנו ויש הרבה שחקנים חדשים כך שקשה לדעת לאן זה יילך. אתה בא לשחק ביוון, אז צריך להתחיל את המשחק הרבה יותר בשליטה והרבה יותר קשוחים. אם נשחק כמו במחצית הראשונה נגד אסטוניה, אין לנו סיכוי. אם נשחק כמו במחצית השנייה, יש לנו סיכוי".
 

יחכה להחלטה של קטש. בלייזר (עדי אבישי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי