קומאן: "לא מודאג מעתידו של מסי, יש לי ביטחון בנשיא"

ליונל מסי לוחץ את ידו של רונאלד קומאן | David Ramos/Getty Images

מאמן ברצלונה דיבר על חידוש החוזה של הפרעוש, שעדיין לא יצא לפועל: "חשוב למועדון ולליגה כולה שהשחקן הטוב בעולם יישאר. כולם צריכים לעשות כאן את המאמץ". הקטאלונים ינסו להאריך גם את החוזה של פדרי

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

למרות שברצלונה עדיין לא חידשה את חוזהו של ליאו מסי, ומנהלת הליגה הספרדית מציבה קשיים מול הקטאלונים בשל חריגה מתקנות הפייר פליי הפיננסי, מאמן הקבוצה, רונאלד קומאן, מאמין שהכל יסתדר לטובה ושהפרעוש ילבש את מדי הבלאוגרנה גם בעונה הבאה.

"כאשר הכל לא תקין אתה צריך להיות מודאג, אבל יש לי המון אמון בנשיא ז'ואן לאפורטה שיפתור את הבעיה הזאת", סיפר קומאן. "חשוב למועדון ולליגה כולה שהשחקן הטוב בעולם יישאר. כולם צריכים לעשות כאן את המאמץ".

קומאן גם דיבר על בניית הסגל: "חשוב לדעת אילו שחקנים יעמדו לרשותך. אנחנו מבינים ששוק העברות פתוח עד ה-31 באוגוסט וייתכן שכמה עסקות ייסגרו רק ברגע האחרון. אנחנו רגילים לזה. איזה שחקן אנחנו מחפשים? לאור מספר עזיבות, אולי נצטרך מישהו למרכז השדה, אבל בואו נראה איך הדברים יתפתחו מעכשיו עד לסוף אוגוסט".

מלבד מסי, בקטאלוניה מדווחים שברצלונה תקיים בימים הקרובים משא ומתן לגבי הארכת חוזהו של פדרי. הקשר בן ה-18 שהצטיין במדי נבחרת ספרד ביורו 2020 ונמנה גם בסגל אולימפי בטוקיו זוכה להערכה רבה על ידי ראשי הקטאלונים וחוזהו עשוי להיות משודרג, חרף העובדה שנותרו לו עוד שלוש שנים בקאמפ נואו.

פדרי, ליאו מסי
פדרי, ליאו מסי | NurPhoto / Contributor
עוד באותו נושא: ליאו מסי, רונאלד קומאן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי