אדן הזאר: "הייתי עוזב אם צ'לסי אם הייתי בנעליים של סלאח"

מוחמד סלאח
מוחמד סלאח | AFP

לפני שצ'לסי תארח את ליברפול בשבת, כוכב הבלוז התייחס לימיו של המצרי בלונדון: "הוא לא זכה להזדמנות, ואם אתה לא משחק עדיף לעזוב". וגם: זלאטן עשוי לפתוח ביונייטד מול ברייטון, טוטנהאם מארחת את ברומיץ'

(גודל טקסט)

שישה משחקים יתקיימו מחר (שבת) בפרמייר-ליג, כשבמשחק המרכזי ייפגשו ליברפול וצ'לסי (19:30, ישיר בספורט2). במשחק מסקרן נוסף תארח מנצ'סטר יונייטד את ברייטון עם אפשרות שתומר חמד יזכה סוף סוך לכמה דקות אחרי שמיעט לשחק מאז הרחקתו מול ניוקאסל (17:00, ישיר בספורט1).

טוטנהאם – ווסט ברומיץ' (17:00, ספורט2)
אחרי ההפסד בדרבי לארסנל (2:0) והניצחון על דורטמונד באמצע השבוע בליגת האלופות (1:2) שהבטיח לה את המקום הראשון, טוטנהאם תנסה להתאושש על רקע הצהרתו של השוער הוגו לוריס שעליהם לשכוח מחלום האליפות ולהתרכז במשימה להשיג את הכרטיס לאלופות בעונה הבאה.

מאוריסיו פוצ'טינו אולי נראה מנג'ר נחמד, אבל רמז לשחקניו מי הבוס כשהדיח מהסגל את דני רוז למשחק נגד ארסנל. רוז רתח על כך, אבל חזר למשחק מול דורטמונד. "אני שמח שהוא כעס ובאותה מידה גם לא אכפת לי. אני הבוס ואני קובע. אם הייתם רואים את הפנים של אלה שלא עולים ב-11 או נמצאים מחוץ לסגל זה היה מפחיד אתכם. זה טבעי. כולם רוצים לשחק".

מי שעשוי לשוב לסגל לאחר כשנה הוא הארגנטינאי אריק לאמלה שהתאושש מפציעה: "הוא יכול לתת לנו באחד על אחד את מה שחסר לנו כיום", הודה פוצ'טינו. הארי קיין הכריז שאין לו בעיה לקרוע את עצמו העונה עד קצה היכולת, למרות שמדובר בשנה בה יש מונדיאל והוא החלוץ המרכזי של הנבחרת: "הכל תלוי איך הגוף שלי יגיב, אבל אני מוכן לתת הכל עבור טוטנהאם". הוא כבש ב-2017 כמות של 39 שערים ב-38 משחקים. ווסט ברומיץ' מנגד תשחק לראשונה ללא המנג'ר טוני פוליס, שפוטר אחרי ה-4:0 הביתי לצ'לסי.


הארי קיין חוגג בדורטמונד. לא חושב על המונדיאל בקיץ (AFP)


מנצ'סטר יונייטד – ברייטון (17:00, ספורט1)

ההפסד של יונייטד לבאזל 1:0 בליגת האלופות הוא חדשות לא טובות לברייטון, מכיוון שזו'זה מוריניו יעשה את הכל כדי להחזיר את שחקניו לתלם ולא לאבד נקודות במירוץ מול המוליכה מנצ'סטר סיטי. זלאטן איברהימוביץ' עשוי לערוך בכורה בהרכב הראשון לראשונה מאז אפריל בשנה שעברה, אז נפצע בליגה האירופית מול אנדרלכט. מוריניו ביצע שבעה שינויים במשחק נגד באזל ונראה ששחקנים שהשאיר מאחור כמו חואן מאטה, אשלי יאנג ואנטוניו ולנסיה ישובו להרכב, כמו גם אריק באיי שהיה פצוע ובמועדון מקווים שיהיה כשיר.

בברייטון לעומת זאת, גלן מארי צפוי לעלות שוב בהרכב על חשבונו של תומר חמד, על אף שלא מצא את הרשת ב-2:2 מול סטוק. המנג'ר כריס יוטון קיים מסיבת עיתונאים למשחק ואמר: "עבור המשחקים האלה עבדנו כל כך קשה והגענו לפרמייר-ליג. כולם יודעים את המשמעות של מנצ'סטר יונייטד. האיצטדיון, המסורת. אנחנו לא מרימים ידיים. יש אפשרות לנצח אותם, אבל צריך לעבוד קשה. יש לנו שבוע עמוס עם משחק נוסף באמצע השבוע נגד פאלאס. זה מוכר לנו מהצ'פמיונשיפ, אבל זו רמה אחרת של כדורגל". 


מאטה ופוגבה. צפויים לשוב להרכב השדים האדומים (Gettyimages)

ליברפול – צ'לסי (19:30, ספורט2) 
אנטוניו קונטה התלונן השבוע אחרי המשחק באלופות בו ניצחה צ'לסי את קראבח האזרית (0:4) שאין לו זמן להתכונן למשחק מול ליברפול. "איך נתכונן? במטוס", עקץ. לשתי הקבוצות זה משחק חשוב, כזה שנראה כמו קרב על המקומות לליגת האלופות בשנה הבאה אחרי לאור העובדה שמנצ'סטר סיטי ברחה לכולם. ליברפול חשפה שוב את הבעיות שלה בהגנה בתיקו 3:3 מול סביליה.

אדן הזאר התייחס לעובדה שמוחמד סלאח שיחק בעבר בצ'לסי ואמר: "הוא צדק כשעזב. הייתי עושה דבר דומה אם הייתי בנעליים שלו. אם אתה לא משחק בקבוצה אתה צריך ללכת. הוא לא קיבל את הצ'אנס, אולי בגלל המנג'ר (מוריניו, י.ז), אולי בגלל השחקנים ששיחקו אז. לא יודע". מאז שסלאח חתם בליברפול, ששילמה עליו 34 מיליון ליש"ט לרומא, המצרי כבש 15 שערים (9 בליגה). הזאר אמר שיהיה הראשון להחליף איתו חולצות. "ליברפול אקו" כתב שסלאח נחוש בדעתו להראות לצ'סי עד כמה טעתה כששחרה אותו.

קלופ יצטרך לפתור את הבעיות בהגנה. עד כה אלברטו מורנו קיבל ממנו צ'אנס מחודש העונה, אבל הוא הפגין משחק נוראי בסביליה ואוהדים קראו להעיף אותו מההרכב. קרייג בלאמי, שחקן הקבוצה לשעבר, טוען: "זה יגמור אותו אם קלופ יספסל אותו". סימון מניולה אמור לחזור לשער אחרי שלוריס קאריוס שיחק מול סביליה ולא הרשים. ג'ואל מאטיפ חוזר אחרי פציעה ועשוי לשחק בסטמפורד ברידג'.


סלאח. אדן הזאר היה נוהג בדיוק כמוהו (Gettyimages)

במשחקים נוספים (כולם כחלק מחגיגה אנגלית בספורט2)
קריסטל פאלאס – סטוק (17:00)
ניוקאסל – ווטפורד (17:00)
סוונזי – בורנמות (17:00)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי