"וייסמן, תישאר!": אוהדי ויאדוליד חוששים שהחלוץ יעזוב

שון וייסמן | Denis Doyle/Getty Images

הישראלי מקווה שתגיע הצעה שתמנע ממנו לשחק בליגת המשנה, אך בסקר שפורסם בספרד מתברר כי רוב מוחץ של אוהדי הקבוצה סומכים עליו שיהיה מי שיוביל את הקבוצה בחזרה לליגה הבכירה

קבוצות: ויאדוליד
(גודל טקסט)

"וייסמן, תישאר!": זו הכותרת היום (שלישי) באתר "eldesmarque", שפרסם סקר עבור אוהדי ויאדוליד עם השאלה את מי הם היו רוצים לראות נשאר בקבוצה.

וייסמן, הרכש היקר בתולדות ויאדוליד שהגיע בקיץ שעבר מוולפסברגר תמורת כ-4 מיליון יורו, אמנם כבש שישה שערי ליגה בלבד ולא הצליח לסייע לקבוצתו לשרוד ב"לה ליגה", אולם הצליח להותיר רושם חיובי מאוד על אוהדי הקבוצה ולראיה העובדה שהוא זכה לתמיכה יותר מכל שחקן אחר בסקר.

לאחרונה דווח כי וייסמן מחוזר על ידי מספר מועדונים וביניהם איינטרכט פרנקפורט וחטאפה, אך הפרסום האחרון היה באתר "אס" ולפיו החלוץ לא יעזוב העונה ואמור להיות השחקן המרכזי של הקבוצה והאחראי להחזרתה לליגה הבכירה.

יש לציין שבידיעה על תוצאות הסקר נטען כי וייסמן עדיין מקווה לעזוב, אך הצעות ממשיות לא הוגשו לוויאדוליד. מבחינת האוהדים, שנתנו לו 64 אחוז מהקולות – יותר מפי שלושה מהבא בתור אחריו, מרקוס אנדרה שקיבל 17 אחוז – הוא ללא צל של ספק השחקן הכי משמעותי בסגל.

שון וייסמן | Octavio Passos/Getty Images
עוד באותו נושא: שון וייסמן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי