הפגרה לא עצרה אותו: בישול לאלי דסה בניצחון של ויטסה

הפגרה לא עצרה אותו: בישול לאלי דסה בניצחון של ויטסה |

המגן הימני פתח וסיפק בישול למנהוף כבר בדקה העשירית ב-1:2 של ההולנדים על OFI כרתים היוונית. הישראלי הוחלף בדקה ה-46 על ידי מי שעשוי לרשת את מקומו בהרכב במידה שיעזוב

(גודל טקסט)

בצל השמועות לפיהן אלי דסה מועמד לגרנאדה, מגן נבחרת ישראל פותח את עונתו השלישית במדי ויטסה ההולנדית. אחרי שבעונה שעברה סייע לקבוצה לסיים במקום הרביעי והמכובד ולהגיע לגמר הגביע ההולנדי, נדמה שאקס בית"ר ירושלים ומכבי תל אביב ממשיך בכושר הנהדר שאפיין אותו לכל אורך בתקופה בהולנד אחרי שבישל הערב (שלישי) בניצחון 1:2 של קבוצתו על OFI כרתים במשחק הכנה.

הבישול של דסה, שפתח בהרכב, הגיע כבר בדקה העשירית, כאשר מסירת רוחב שלו הגיעה לכישרון המבטיח של הקבוצה – מיליון מנהוף. השחקן בן ה-19 לא התבלבל וקבע 0:1. מנהוף השלים צמד דקות בודדות לאחר מכן, ופאביו סטורז'און כבש עוד לפני המחצית את השער המצמק עבור הקבוצה היוונית, שלא הצליחה להשלים קאמבק.

דסה הוחלף עם פתיחת המחצית השנייה, כאשר מי שנכנס במקומו להופעת בכורה בקבוצה הוא רומריק יאפי. הצרפתי, שכמו דסה, גם הוא משחק בעמדת המגן הימני, הצטרף לקבוצה ההולנדית לפני יומיים בלבד, וייתכן כי הוא בסופו של דבר יהיה השחקן שימלא את תפקידו של דסה במידה שיעזוב.

עוד באותו נושא: אלי דסה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי