יש חלוץ: אלן אוז'בולט חתם לעונה בהפועל חיפה

יואב כץ, אלן אוז'בולט, ירון ברנס | יח"צ

הסלובני בן ה-25 שזכה באליפות בעונה האחרונה עם סלובאן ברטיסלאבה ותרם 11 שערים, יחזק את ההתקפה של אלישע לוי. ישתכר כ-150 אלף דולר. כץ: "עבדנו קשה כדי להחתים שחקן עם ערך מוסך ואני בטוח שהוא ישדרג אותנו"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה ממשיכה לעבוד במרץ כדי לבנות קבוצה חזקה לקראת העונה הבאה. הערב (רביעי) הודיעה הקבוצה על צירופו של חלוץ חדש: הסלובני אלן אוז'בולט בן ה-25 חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת באמצעות סוכנו ירון ברנס. החלוץ יגיע בהשאלה עם אופציית רכישה וירוויח כ-150 אלף דולר לעונה. כבר לפני שבועיים דיווחנו על חתימתו הצפויה.

הבעלים יואב כץ שבע רצון: "עבדנו קשה יחד עם הצוות כדי להחתים שחקנים עם ערך מוסף ואני בטוח שאלן ישדרג אותנו ויוסיף הרבה איכות להתקפה שלנו". בחלק הקדמי של הקבוצה נמצאים כרגע אלון תורג'מן וההערכה היא כי הקפטן עדן בן בסט יחתום בימים הקרובים.

אוז'בולט שיחק בעונה וחצי האחרונות במדי קבוצת סלובאן ברטיסלאבה וזכה עמה באליפות סלובקיה בעונה האחרונה בה כבש 11 שערים ב-26 משחקים בכל המסגרות. לפני כן שיחק שיחק בקבוצת לוקומוטיב פלובדיב הבולגרית אותה הוביל בשנת 2019 לזכייה בגביע הבולגרי לאחר שכבש את שער הניצחון בגמר הגביע בעקב. כמו כן כבש את השער שהעלה את הקבוצה לשלב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית .

יואב כץ, אלן אוז'בולט | הפועל חיפה, רשמי

החלוץ גדל בקבוצת דומז'אלה ובהמשך עבר לבורוסיה דורטמונד שם שיחק בקבוצת המילואים. החלוץ בעל עבר בנבחרת סלובניה הצעירה בה כבש עשרה שערים ב-23 הופעות בנבחרת עד גיל 21.

עוד באותו נושא: אלישע לוי, יואב כץ

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי