בן בסט לא הגיע לאימון הפתיחה של הפועל חיפה, אוזבולט צפוי לחתום

אלישע לוי עם שחקני הפועל חיפה | הפייסבוק הרשמי של הפועל חיפה

החלוץ לא מוכן להתאמן עד שיחתום על חוזה חדש, במועדון מעריכים שהדבר יקרה בקרוב ובינתיים שחקן ההתקפה הסלובני על סף סיכום. וגם: אז'ובל, ארשיד ונקשרי נבחנים וינסו להרשים את אלישע לוי

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה פתחה היום (חמישי) את אימוניה לעונת 2021/22 תחת המאמן אלישע לוי ובמועדון מקווים לרשום עונה מוצלחת הרבה יותר מהעונה שעברה, אותה הגדיר הבעלים יואב כץ כעונה בינונית מינוס. הקבוצה נאבקה בתחתית והצליחה לשרוד רק במחזורי הסיום. כבר בתחילת הקיץ החתימה הקבוצה את השוערים אוהד לויטה וטל בומשטיין ושחקני ההגנה דודי טוויטו ולואי טאהא ואתמול (רביעי) הודיעה רשמית על השאלתו של המגן נועם כהן ממכבי תל אביב.

מלבדם, הפנים החדשות באימון היו היום מספר שחקנים שהגיעו להתרשמות. אחד מהם הוא בן אז'ובל, האקס, שינסה להרשים את אלישע לוי. הגיעו גם כארם ארשיד שסיים את העונה האחרונה בסקציה נס ציונה ולידור נקשרי שהיה שותף בעלייה של הפועל ירושלים לליגת העל אך לא ימשיך בקבוצה מהבירה. מי שהפתיע ולא הגיע הוא עדן בן בסט, שאמנם עדיין לא מחזיק בחוזה לעונה הבאה, אך על פי ההערכות אמור להמשיך. החלוץ לא הסכים להגיע ללא חוזה, ובמועדון מאמינים שביממה הקרובה הוא יחתום.

מי שצפוי לחתום בימים הקרובים בהפועל חיפה הוא החלוץ אלן אוזבולט. הסלובני בן ה-25 משחק בסלובן ברטיסלבה המקומית וכבש בעונה החולפת שישה שערים ב-17 הופעות ליגה. בחיפה מאמינים כי יצליחו לסכם עמו עד סוף השבוע.

בנוסף בקבוצה הגיעו לסיכום על המשך דרכם של מספר שחקנים שלא היו תחת חוזה כמו גיא משפתי, ניסו קפילוטו, בן והבה ולירן סרדל. במועדון מעריכים, כאמור, כי גם עדן בן בסט ימשיך בסופו של דבר. בנוסף, הקבוצה פתחה את אימוניה ללא שחקנים זרים והתקווה היא שתוך שבוע יגיעו לפחות שלושה זרים חדשים שרובם לחלק הקדמי. "אם נפגע בזרים – נוכל להילחם על הפלייאוף העליון". גם שמו של גיא מלמד עלה כמועמד אבל בשלב זה יש פערים כספיים גדולים בין הצדדים.

עמית סואירי, אוהד לויטה, פיני אברהם, טל בומשטיין | הפייסבוק הרשמי של הפועל חיפה
בן בסט. החלוץ הוותיק יישאר? | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי