10 מיליון יורו כדי לגנוז את ההקלטות: ניסיון הסחיטה של ריאל מדריד

פלורנטינו פרס | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

בימים האחרונים מופצות הקלטות מכוערות של פלורנטינו פרס וכעת מפרסמים בספרד כי העיתונאי שחשף אותן דרש סכום כסף גבוה במיוחד ב-2011 כדי "להעלים את הראיות", ובמועדון סירבו

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

פרשת ההקלטות של פלורנטינו פרס ממשיכה להעסיק את ריאל מדריד ואת התקשורת בספרד. כזכור, זה התחיל ביום ראשון, כאשר בעיתון הדיגיטלי "אל קונפידנסיאל" הודלפו הקלטות מ-2006 של הנשיא, בהן הוא מלכלך על שני סמלים ענקיים של המועדון, ראול ואיקר קסיאס, וקורא להם: "ההונאות הגדולות ביותר של ריאל מדריד".

אתמול (רביעי) זה נמשך ופורסמו הקלטות נוספות, הפעם מ-2012, בהן פרס יצא נגד כריסטיאנו רונאלדו ("משוגע, אידיוט, איש חולה") וז'וזה מוריניו ("אגו נורא, הוא ורונאלדו מפונקים). כעת מתברר שהעיתונאי שחשף את ההקלטות האלה וכנראה רוצה מאוד לפגוע בנשיא ריאל מדריד – ניסה לסחוט בעבר את המועדון ודרש 10 מיליון יורו כדי שהן "ייעלמו". בריאל סירבו.

פרס מיהר להגיב כשההקלטות התפרסמו ואמר: "המשפטים שפורסמו הן חלק משיחה שהוקלטה על ידי העיתונאי חוסה אנטוניו אבייאן, שניסה למכור אותן כבר שנים, ללא הצלחה. זה מפתיע שעכשיו, על אף הזמן שעבר, העיתון 'אל קונפידנסיאל' בחר לפרסם אותן היום. אלה משפטים שהוצאו מהקשרם כחלק משיחה כוללת".

כעת, כאמור, בספרד חושפים שהעיתונאי אבייאן נפגש לפני כמה שנים עם סגן הנשיא, אדוארדו פרננדס דה בלאס, ודרש תשלום כדי לגנוז את ההקלטות. ב"אל טרנסיסטור" סיפרו: "לריאל מדריד הגיעה הצעה שתגרום להקלטות להיעלם. נערכה פגישה בינו לבין סגן הנשיא דה בלאס ב-2011 במסעדה במדריד. העיתונאי דרש 10 מיליון יורו, אבל ריאל סירבה וגם לא הייתה מוכנה כלל לדון בתשלום כספי".

פלורנטינו פרס | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי