בעקבות הדחת מכבי חיפה: משחק אלוף האלופים נדחה ביום אחד

דולב חזיזה, שחר פיבן | מאור אלקסלסי

לאחר שהירוקים סיימו את דרכם במוקדמות ליגת האלופות והודחו מול קייראט, התאפשרה דחיית המשחק על התואר הראשון של העונה מול מכבי תל אביב, אשר ייערך ב-25 ביולי (יום ראשון) במקום ב-24

(גודל טקסט)

מכבי חיפה הודחה אתמול (רביעי) ממוקדמות ליגת האלופות לאחר שהפסידה 2:0 לקייראט בקזחסטן (ו-3:1 בסיכום שני המשחקים), ועל כן – הוחלט לדחות את משחק אלוף האלופים מול מכבי תל אביב ל-25 ביולי (ראשון הבא).

לפני הזזת המשחק, הוא היה מיועד להתקיים יום לפני כן, בשבת ה-24 ביולי. המועד לא ממש היה נוח, מכיוון שמכבי ת"א תשחק יומיים לפני כן במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות הקונפרנס ליג. מצד שני, לא התאפשר להזיז את המשחק כי אם מכבי חיפה הייתה עוברת שלב בליגת האלופות היא הייתה עצמה משחקת ביום שלישי שלאחר מכן (27 ביולי) ורצו להעניק לה לפחות שלושה ימי מנוחה.

כעת, מכיוון שגם מכבי חיפה נשרה למוקדמות הקונפרנס ליג ותשחק גם היא ב-22 ביולי יחד עם מכבי ת"א בסיבוב השני, הוחלט להזיז את המשחק יום אחד קדימה על מנת לאפשר זמן מנוחה סביר לשתי הקבוצות בין המשחק במסגרת האירופית לבין משחק אלוף האלופים – התואר הישראלי הראשון שיחולק בעונת 2021/22.

העונה, לראשונה, כפי שהוחלט לקראת סיום העונה הקודמת, האלופה היא זו שתארח את משחק אלוף האלופים כמשחק בית לכל דבר. על כן, המשחק יתקיים באצטדיון סמי עופר ומכבי חיפה תחליט כמה כרטיסים להעניק לאוהדי מכבי ת"א.

צ'רון שרי, דן גלזר | מאור אלקסלסי
עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי