פרנקו: נגררנו לקצב שלהם, אנחנו צריכים להיות יותר חכמים

דני פרנקו
דני פרנקו | עדי אבישי

מאמן הפועל ת"א היה מאוכזב לאחר ההפסד 88:86 להפועל גלבוע/ גליל, והוסיף: "זה העתק מושלם למשחק מול נהריה". בית הלחמי המאושר: "אין כמו לנצח". ה-MVP בראון: "הקבוצה האמינה בי וזה עבד"

(גודל טקסט)

דרמה גדולה התרחשה הערב (שני) באולם הדרייב אין, כשהפועל תל אביב הפסידה 88:86 להפועל גלבוע/ גליל במסגרת המחזור השישי בליגת ווינר-סל. בנוסף, רביב לימונד נפגע באף ופונה לבית החולים עם חשש לשבר באפו.

אריאל בית הלחמי היה מאושר בסיום: "פתחנו טוב. היינו מאוד מרוכזים וידענו מה אנחנו עושים. חבל שבחצי השני המשחק הקבוצתי שלנו נעלם בגלל האגרסיביות שלהם. למרות כל הבעיות שלנו עם העבירות , אני שמח שניצחנו. הם שמרו אגרסיבי מאוד, השופטים היו בסדר גמור ובסופו של דבר עשינו את מה שהיינו צריכים לעשות. אין כמו לנצח".

ג'ייקובן בראון: "הוא שחקן נהדר עם אופי יוצא מן הכלל, ואני בטוח שעוד נהנה ממנו בהמשך העונה".

יציבות: "זה חלק מה-DNA שלנו כי יש לנו קבוצה צעירה, הנדנדה עוד תמשיך העונה ואני בעיקר שמח שניצחנו".

אריאל בית הלחמי. יודע שיהיו עליות וירידות (עדי אבישי)
אריאל בית הלחמי. יודע שיהיו עליות וירידות (עדי אבישי)

בראון בעצמו אמר: "היינו חייבים להיות אגרסיביים. בחצי השני הם לא ריחמו עלינו, אבל היינו צריכים למצוא דרך לנצח וזה קרה בעיקר בזכות מאמץ קבוצתי. נשארנו ביחד, הקבוצה האמינה בי וזה עבד. אני לא יודע אם זה המשחק הכי טוב שלי העונה".

דני פרנקו המאוכזב: "אני לוקח מזה שאנחנו קבוצה שצריכה להיות יותר חכמה. כל מה שקרה היום זה העתק מושלם למה שהיה בנהריה. גלבוע באים אגרסיביים, ואם היינו חכמים היינו מפרקים אותם. חבל שבטווח של חודש וחצי אנחנו חוזרים על אותו משחק פעמיים. הפציעה של רביב פגעה בנו. בסופו של דבר זה מגיע למהלכים גדולים כדי להכריע את המשחק, וזה היה חסר לנו".

ג'ייקובן בראון. החברים האמינו בו (עדי אבישי)
ג'ייקובן בראון. החברים האמינו בו (עדי אבישי)

איבודי הכדור: "הם עשו סקור כזה בחצי הראשון בגלל נקודות קלות. אנחנו יכולנו להתמודד עם האגרסיביות של גלבוע, וברגע שאתה נגרר לקצב שלהם אתה מאבד את המשחק. אני מצפה מהקבוצה שלי לדברים אחרים. היה שיפוט מצוין, ואני נותן קרדיט לשחקנים שלי על הקאמבק, אבל הפסדנו".

לקחים: "זה עניין של גישה. זה לא תירוץ, כי אנחנו אחרי שבוע לא קל. כל קבוצה חווה את העומס הזה לא רק אנחנו, אבל צריכים לדעת ללמוד להתמודד עם האינטנסיביות הזו. ניביס התאמנו איתנו רק בסוף שבוע, אז נראה אם הוא ישתלב במשחק הבא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי