"סינסינטי חיפשה שחקן בכיר, קינן רצה להגשים חלום"

דקל קינן
דקל קינן | ערן לוף

סוכנו של הבלם לספורט1: "המאמן טס לישראל כדי להתרשם ממנו אישית". הקבוצה בדרך לקבלת זיכיון לשחק ב-MLS. מקורבי השחקן: "דקל נתן את כולו למכבי חיפה והמועדון החזיר לו". אלאך ולוזון ייפגשו בראשון

(גודל טקסט)
עם בואו של רמי גרשון והירידה במעמדו המקצועי החל דקל קינן לרקום מחדש את החלום האמריקאי שלו. כבר לפני שנה וחצי היה הקפטן הוותיק של מכבי חיפה בדרכו למינסוטה אבל המו"מ לא צלח, אבל הפעם היה קינן נחוש יותר גם בגלל העובדה שלא הוצע לו חוזה ארוך טווח מצד הירוקים.


הסוכן איתמר קינן, אחד הסוכנים המוכרים בארה"ב, קיבל אור ירוק למצוא קבוצה לבלם מכבי חיפה ושידך לו את סינסינטי. אמנם מדובר בקבוצה מהליגה השנייה, אבל גם בקבוצה שהוקמה רק לפני שנתיים, ממוצע הקהל במשחקיה גבוה (25 אלף צופים) והיא מועמדת לקבל זיכיון להצטרף ל-MLS. בארצות הברית אין עולות ויורדות בכל ענפי הכדור אבל לעתים הליגות מאפשרת הרחבה (expasion teams).




כאמור לפני חודש פנה מאמן סינסינטי אלן קוך שביצע בדיקות לגבי קינן וביקש לצרף אותו לקבוצתו. הבלם פנה מיידית למכבי חיפה וקיבל אישור התחיל בשיחות מול המועדון האמריקאי. קוך עצמו טס מארה"ב לישראל ופגש את קינן.


"כאשר דיברנו בתחילה אז המאמן התרשם מקינן מבחינה מקצועית ולאחר השיחה ביניהם הוא גם התרשם מבחינה אישית", סיפר לספורט1 הסוכן איתמר קינן,  "הרצון היה שווה משני הצדדים. סינסינטי חיפשו שחקן בכיר ודקל חיפש מועדון בכדי להגשים את החלום שלו. החתימה היא גם לשנתיים במטרה שקינן ישחק עונה אחת גם בליגת ה-MLS".


FC Cincinnati linked to sign Israeli defender Dekel Keinan https://t.co/Y1nZ80BawJpic.twitter.com/iZtRo4lf0X

— NewsParot (@newsparot) November 9, 2017


אחרי שסוכמו כל הפרטים נפגש קפטן מכבי חיפה עם הבעלים יעקב שחר שנתן את האישור שלו לעסקה. קינן יעזוב בעוד חודשיים את ישראל ויצטרף למשחקי ההכנה של קבוצתו החדשה לקראת העונה הבאה. בסביבתו של הבלם שיבחו את ההתנהלות של חיפה ואת העובדה שהקבוצה תמכה ברצון של השחקן. "מכבי חיפה הוכיחה כי מדובר במועדון גדול שיודע להעריך את הרצון של שחקני הבית והכוכבים שלה. דקל נתן את כל כולו למכבי חיפה והיא החזירה לו".


במועדון עדיין לא מדברים על הבלם שיגיע כמחליפו של קינן במהלך חודש ינואר. אמנם שמו של בלם הפועל תל אביב אדי גוטליב עדיין באוויר, אלא שבניגוד לקיץ מי שמקבל מעכשיו את כל ההחלטות המקצועיות הוא המנהל הטכני מו אלאך. המרוקני-הולנדי ינחת בישראל בסוף השבוע וכבר ביום ראשון ייפגש עם גיא לוזון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי