כארם משעור מתקשה להיכנס לקצב במכבי תל אביב

כארם משעור
כארם משעור | עדי אבישי

הפורוורד קיבל רק חמש דקות ב-86:90 על מכבי ראשל"צ, ספאחיה: "אני כל הזמן מדבר איתו, קשה לחזור מפציעה". תומאס: "מגיע קרדיט לשחקנים שלנו"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ממשיכה להישאר מושלמת בליגה לאחר שרשמה אמש (ראשון) ניצחון נוסף, הפעם 86:90 על מכבי ראשון לציון. הצהובים הובילו כבר בהפרש גבוה במהלך ההתמודדות במה שהסתמן כניצחון קליל, אבל ריצה של המארחים ברבע האחרון פתחה את המשחק מחדש כשהיתרון הצהוב הגיע כבר לשלוש נקודות בלבד.

חניכיו של ספאחיה הצליחו לצאת בכל זאת עם הניצחון בעיקר בזכות יכולת טובה של דשון תומאס במאני טיים. הפורוורד קלע מספר זריקות חשובות כשקבוצתו נתקעה והיה המוציא לפועל העיקרי שלה בדקות הסיום. הנתון המרכזי במשחק היה שוב נושא הריבאונד כשמכבי תל אביב קטפה 42 ריבאונדים לעומת 29 בלבד של ראשון לציון. השליטה של הצהובים מתחת לסלים הופכת כבר לסימן ההיכר שלהם העונה והפעם הם הורידו 17 כדורים בהתקפה שאפשרו להם לקלוע נקודות רבות מהזדמנות שנייה.

לעומת זאת, מי שעדיין לא מצליח להיכנס לקצב הוא כארם משעור שחזר מפציעה ומתקשה להציג יכולת טובה. במשחק מול מילאנו הוא נשאר מחוץ לסגל והיה לשחקן שנשאר על אזרחי ואילו אתמול הוא תרם שתי נקודות ואיבוד בחמש דקות בהן לא נראה במיטבו. "אני מדבר עם משעור כל הזמן ואני סומך עליו", אמר ספאחיה, "קשה לחזור לקבוצה אחרי פציעה. אני מבטיח שהוא יהיה בכושר הכי טוב בזמן החשוב".

"פתחנו מצוין את המשחק והובלנו קרוב ל-20 הפרש בחצי הראשון", הוסיף איתי שגב, "שיחקנו כדורסל מצוין ושטפנו את המגרש. בחצי השני היו לנו קצת פספוסים בהגנה ובהתקפה, קצת רפיון, והם חזרו למשחק. אני שמח שהצלחנו לנצח אבל אנחנו צריכים להשתפר. כל אחד פשוט עשה את הדברים שמצפים ממנו. לפעמים זה קולע ולפעמים מישהו אחר. אנחנו קבוצה וכל יום זה מישהו אחר מצטיין".

מרפי הולוואי. קשה לקחת ריבאונד מול מכבי ת
מרפי הולוואי. קשה לקחת ריבאונד מול מכבי ת"א (לירון מולדובן)

דשון תומאס סיכם: "שיחקנו נהדר במחצית הראשונה אבל ידענו שראשון לציון קבוצה שלא מוותרת ועובדה שהיא חזרה בחצי השני. אני שמח שהוכחנו אופי והשגנו את הניצחון". על היכולת שלו בסיום הוסיף הפורוורד: "פשוט הייתי צריך לחכות כמו מקצוען להזדמנות שלי ואני שמח שעשיתי את זה. חברי לקבוצה חיפשו אותי בדקות האחרונות ומגיע להם קרדיט".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי