"אלקה צריך להשקיע ולתרום". דה פרייטאס החל להתאמן

בלסינג אלקה מול עוז ראלי
בלסינג אלקה מול עוז ראלי | לירון מולדובן

במועדון ספורט אשדוד הסבירו את הורדתו לספסל של החלוץ היקר: "הוא לא עוזר, רק נתקע למעלה", הברזילאי של הפועל רעננה עשוי להצטרף. תורג'מן ניסה להרגיע לאחר החזרה אל מתחת לקו האדום, ג'ראפי ישוב בתום הפגרה?

(גודל טקסט)

עמיר תורג'מן הגיע לעמדת המאמן במועדון ספורט אשדוד ובמהרה הקבוצה צברה ארבע נקודות רצופות, אך הריצה נעצרה ואמש (שבת) הקבוצה רשמה הפסד שני ברציפות, 1:0 להפועל עכו שהשיב אותם אל מתחת לקו האדום.

"אנחנו בתוך תהליך, יש עכשיו פגרה ונבוא יותר רעים ואגרסיביים, נכונו לנו ימים יפים", אמר המאמן בסיום המשחק . אשדוד אמורה לצאת במהלך הפגרה למחנה אימונים של שבוע בקיסריה כדי להתחבר מקצועית לקראת משחק הליגה הבא באצטדיון באשדוד נגד הפועל רעננה.

מהמשחק נגד רעננה ייעדר בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים הקשר גדי קינדה, אך הכוונה של הצוות המקצועי היא להכשיר למשחק את השוער יואב ג'ראפי שאמור לשחק בפעם הראשונה העונה לאחר ששבר את ידו במחנה האימונים באירופה והחלים. גם הבלם ניר ברדע אמור לחזור להרכב לאחר עונש הרחקה ופציעה.


בכורה העונה מיד אחרי הפגרה? ג'ראפי (דני מרון)

על ההחלטה להושיב את החלוץ בלסינג אלקה על הספסל הטענה בסביבת הקבוצה היא שהחלוץ היקר, אשר נרכש בסכום שיא של קרוב למיליון דולר, היה חייב זעזוע. אלקה כבש עד עכשיו גול בודד נגד בני יהודה ואינו תורם מקצועית למרות שיחות ובקשות ממנו לגלות מעורבות גדולה יותר. "שחקן שמגיע במחיר כזה אמור להשקיע ולתרום יותר למשחק הקבוצתי ולהיות במגרש, כפי שהמאמן והצוות המקצועי דורשים ממנו. אלקה תקוע בעיקר בהתקפה ואינו עוזר לקישור ולהגנה. נמתין ונראה אם הוא הבין את המסר שהועבר אליו", אמרו בקבוצה.

למאמן כבר הובהר כי בחלון ההעברות בחודש ינואר הקבוצה תתחזק במספר עמדות בעיקר בהגנה ובקישור ולמעשה הבוקר החל להתאמן בקבוצה קשר הפועל רעננה סידני דה פרייטאס, שפרסמנו בסוף השבוע על כך שהתקשה להרשים את המאמן החדש מנחם קורצקי.

סוכנו של השחקן רפי שמואל אמר לספורט1: "לשחקן היה הסכם והוא בוטל ברגל גסה על ידי המאמן החדש שלא רצה אותו. הוא שחקן חופשי כי לא עבר בבקרה. מדובר בשחקן צעיר, קשר אחורי ששיחק עשרה משחקים בבוטאפוגו. אני מאמין שיחתום באשדוד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי