הבכורה תחכה? "פציעת בוזגלו שקרנית, נכון לחכות לאחרי הפגרה"

https://goo.gl/egYnir
מאור בוזגלו | צילום: מכבי חיפה

מכבי חיפה תשחק ביום ראשון נגד סכנין, ולמרות הציפיה לראות את הקשר משחק, יש במועדון מי שמייעץ להמתין: "לא נכון לשלבו בכל מחיר". האוהדים סימנו את לוזון שזכה להגנת השחקנים, שני שמות נוספים לתפקיד המנג'ר

(גודל טקסט)

שחקני מכבי חיפה זכו ליום מנוחה וכבר ממחר (שישי) יחזרו להתאמן ויתכוננו היטב למשחק הליגה מול בני סכנין ביום ראשון. בצל השיחות סביב עתידו, המאמן גיא לוזון ממשיך לשמור על השגרה.

לוזון טרם התחיל את ההכנות הטקטיות לקראת המשחק ורק באימון יהיה אפשר לראות אילו שינויים יבחר לעשות. המאמן והצוות שלו מבינים כי הפסד נוסף או יכולת לא טובה תביא לסיום דרכו המיידית של המאמן.

במועדון גם חוששים מהמשך המחאה של הקהל כנגד המאמן, כאשר כבר אתמול נתלו שלטים במתחם האימונים בכפר גלים כמו: "נאמנים, לא עיוורים, אתה חי בסרט". בחיפה מקווים כי האוהדים יימנעו מהמחאה לפחות בתחילת המשחק מול סכנין.

גיא לוזון
גיא לוזון. סומן על ידי האוהדים (ערן לוף)

חלק מהשחקנים יצאו להגנתו של לוזון ואחד מהם אמר הבוקר: "זה לא הוגן להפיל את האש רק על גיא. גם לנו יש אחריות לא פחות גדולה אבל אנחנו מבינים את הכעס של הקהל ונצטרך להשתפר". אגב בחיפה הגיעו בשעות הערב לכפר גלים וגזרו את השלטים.

התקווה החדשה של האוהדים היא חזרתו הצפויה של הכוכב מאור בוזגלו. הירוקים הוציאו הודעה רשמית כי בוזגלו ייכלל בסגל הקרוב אך לא בטוח כלל שאוהדים הירוקים יוכלו ליהנות מביצועיו כבר ביום ראשון. גורם בחיפה אמר הבוקר: "זה נכון שהצוות הרפואי והשחקן עצמו הודיעו כי הוא כשיר, אך מדובר בפציעה שקרנית וכל מהלך יכול להיות משמעותי. לא יהיה נכון לשלב אותו בכל מחיר ואולי כדאי לחכות לאחר הפגרה בכדי לא לעשות נזק".

גם המגן ארנסט מאבוקה והחלוץ ניקיטה רוקאביציה שלא היו בסגל מול קריית שמונה צפויים לחזור לקראת סכנין. בשורה מעודדת נוספת הגיעה מכיוונו של שלומי אזולאי כאשר האחרון עבר מספר חוות דעת רפואיות בשבוע האחרון ונראה כי השחקן יחזור מהר יותר מהפציעה. בתחילה דובר שיחזור בסוף חודש ינואר ואולי אף בחודש פברואר, אבל על פי חוות דעת חדשה ישנו סיכוי כי יוכל לחזור כבר בחודש הבא.

בוזגלו מתאמן
בוזגלו מתאמן. פציעה שקרנית (מכבי חיפה)

במקביל בחיפה ממשיכים במאמצים להנחית מהר ככל שניתן את המנהל המקצועי בכדי שיתחיל בעבודה במהלך הפגרה. כאמור המועמד המוביל הוא ההולנדי מו אלאך, אך נראה כי השיחות יתעכבו ביממה אחת מכיוון שהערב תשחק קבוצתו ויטסה ארנהיים במסגרת הליגה האירופית מול זולטה וארחם. נראה כי רק לאחר המשחק תתקבל החלטה סופית בין הצדדים ואם אכן ייסגרו כל התנאים הן מול אלאך והן מול הקבוצה ההולנדית, האחרון ינחת בישראל. בחיפה המשיכו לטעון הבוקר כי ישנם עוד שני מועמדים לתפקיד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי