בית"ר ירושלים נענשה בהפסד טכני על שיתוף ששת הזרים

בני בן זקן וגיל לבנדה
בני בן זקן וגיל לבנדה | דני מרון

הקבוצה מהבירה נקנסה גם ב-6,000 ש"ח על אירועי המשחק מול עירוני ק"ש בגביע הטוטו והפסידה 3:0. מכבי חיפה נקנסה ב-2,000 ש"ח בעקבות התפרעות אוהדיה מול בית"ר והנציג אמר: "קבוצה קטנה שרוצה לפגוע במועדון"

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים נענשה היום (רביעי) בהפסד טכני (3:0) על שיתוף ששת הזרים במשחק מול עירוני קריית שמונה ברבע גמר גביע הטוטו כאשר התקנון מרשה לשתף חמישה בלבד.

הדיין ישראל שמעוני החליט להקל עם הקבוצה מהבירה בעקבות הודאתה והעבר הנקי מעבירות מסוג זה וקנס אותה גם ב-6,000 שקלים.

בנוסף, מכבי חיפה ובית"ר ירושלים נענשו על התפרעות אוהדי שתי הקבוצות במהלך המשחק ביניהן לפני כשבוע וחצי והשלכת האבוקות ורימוני העשן במהלך המשחק.

הירוקים נקנסו ב-2,000 שקלים לאחר שנציג המועדון אמר בדיון: "אנחנו מתמודדים עם קבוצה קטנה של אוהדים המשתייכת לארגון המבקש לפגוע במועדון כלכלית ותדמיתית. פרטיהם של האוהדים ידועים לנו ונגיש את שמותיהם בהמשך".

אוהדי מכבי חיפה. חלקם רוצים לפגוע במועדון (סוכנות ג'יני)
אוהדי מכבי חיפה. חלקם רוצים לפגוע במועדון (סוכנות ג'יני)

גם בית"ר נקנסה ב-2,000 שקלים לאחר שהדיין השתכנע שהקבוצה עושה מאמצים גדולים לזיהוי המתפרעים ומסירת פרטיהם למשטרה. יש לציין כי מוקדם יותר השבוע הודיע המועדון על כך שהוא שולל את כרטיס המנוי לאוהד שנתפס לאחר שנתפס מדליק אבוקה במשחק.

עוד הערב בבית הדין, הפועל תל אביב נקנסה ב-3,000 שקלים בנוסף לשני משחקי רדיוס על תנאי עד תום העונה על שימוש בביטויי שואה בעקבות התנהגות אוהדיהם במשחק הדרבי מול מכבי תל אביב בליגת הנוער.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי