"בשורות נהדרות לסטיאווה, שחקנים מרכזיים בב"ש נפצעו"

בן ביטון
בן ביטון | דני מרון

ברומניה מרוצים מהפציעות של בראון וביטון בניצחון על אשדוד לקראת המשחק החשוב ביום חמישי (22:00, ספורט2). בקאלי החמיא לחלוץ הצעיר של הקבוצה: "קומאן יותר טוב מאמבפה, אמכור אותו בשביל 120 מיליון יורו"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תתמודד ביום חמישי (22:00, ספורט2) מול סטיאווה בוקרשט במחזור הרביעי בשלב הבתים של הליגה האירופית בידיעה שניצחון ישאיר את גורלה בידה לקראת שני מחזורי הסיום.

כלי התקשורת ברומניה חגגו את הפציעות של וובה בראון ובן ביטון במהלך הניצחון אמש (ראשון) על מ.ס אשדוד (1:3). "בשורות נהדרות לסטיאווה. שני שחקנים מרכזיים של אלופת ישראל נפצעו ולא ישחקו ביום חמישי", נכתב באחד האתרים המקומיים. "הפועל ב"ש אולי ניצחה בליגה, אבל הפציעות העיבו על השמחה שלה לקראת המשחק ברומניה".

בתוך כך, הבעלים ג'יג'י בקאלי הידוע באמרותיו המפוצצות שיבח את החלוץ פלורניל קומאן, שהצטיין במהלך ה-2:5 במחזור האחרון על אוניברסטטה קראיובה. "הוא יותר טוב מאמבפה. אמכור אותו בשביל 120 מיליון יורו. יש לי עין מקצועית, אני לא צריך לראות יותר מדי". קומאן בן ה-19 הגיע בקיץ האחרון מפטרולול תמורת שני מיליון יורו בלבד והספיק להבקיע שלושה שערים ב-12 משחקים. 

פלורינל קומאן. יותר טוב מאמבפה (טוויטר)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי