אשת הכדורגלן חשפה התכתבות עם שי אביטל, בוזגלו הגיב לתחקיר

ליאן קליימן
ליאן קליימן | אינסטגרם

אחר שידור תחקיר "חשיפה" עם חיים אתגר אודות סוכן הדוגמניות שי אביטל שלפי החשד תקף מינית נשים שהיו מיוצגות אצלו, ליאן קליימן פרסמה הודעות שקיבלה ממנו. מאור בוזגלו: "לא אמשיך לעבוד מולו"

(גודל טקסט)

אחר שידור תחקיר "הצינור" עם גיא לרר אודות סוכן הדוגמניות שי אביטל שלפי החשד תקף מינית נשים שהיו מיוצגות אצלו, חשפה ליאן קליימן, אשתו של השוער בוריס קליימן, התכתבות עם אביטל מלפני שמונה שנים. "משהו בתחקיר תפס אותי וצבט אותי. נכנסתי לפייסבוק שלי ומצאתי התכתבות איתו מלפני 8 שנים", סיפרה קליימן.

"לא הייתי רוצה שהבת שלי תחווה אי פעם הטרדה מינית. תמיד ידעתי שהוא דוחה וסוטה אבל לא ברמה הזאת. אני מזועזעת". ליאן נמצאת בזוגיות עם השוער שלה וביחד הם ומגדלים את אריאן וסליני ובקרוב יוסיפו אח נוסף, כשהיא בחודש השביעי להריונה. קליימן נחשבת לאחת הנשים הפעילות ברשת החברתית ועוקבום אחריה כ-23.5 אלף אנשים, מתוכם לא מעט נשים.

לאחר הסטורי ששיתפה, ליאן פרסמה צילומי מסך שחשפו התכתבות עם אביטל "אולי כדאי שנחשוב יחד על דרך משותפת שנרוויח כסף את עם היופי שלך ואני עם הקשרים שלי", כתב לה.קליימן, שלא הבינה במה מדובר, ענתה: "על מה אתה מדבר?" וזה השיב: "אני הבעלים של עלית וקיבלתי המלצות מאד טובות עלייך". לאחר שלא השיבה, ניסה אביטל להציע לה אודישן, אך קליימן שמרבה על שתיקה. אביטל ספק התעצבן: "תתעלמי תתעלמי, אני עוד אהיה המתנה שלך". ליאן כתבה לעוקבות שלה: "ממש לא הייתי רוצה שתהיה המתנה שלי" והוסיפה אימוג'י מקיא.

שי אביטל בן ה-43 נחשב לאחד האנשים החזקים והמקושרים בתעשיית הזוהר המקומית. בעקבות התחקיר, רבות מן המיוצגות שלו, ביניהם נשות הכדורגלנים נטע אלחמיסטר וקורל סימנוביץ', עזבו את הסוכנות. יש לציין כי אביטל עבד בעבר גם עם מאור ומירן בוזגלו וכן עם ערן זהבי. "הלב שלי יוצא אל כל הנפגעות האמיצות שהגיעו להתלונן. אני מחזקת אתכן ומחבקת אתכן וכאן לכל דבר", כתבה מירן בוזגלו הבוקר.

מאור בוזגלו התייחס גם הוא: "בשלושה ימים האחרונים אני מקבל המון תגובות על התחקיר של הסוכן שי אביטל. חשוב לי לציין שאני לא חתום בסוכנות שי אביטל אלא בייצוג אחד בשנה האחרונה וכן יצא לי לעבוד עם שי על פרויקטים מזדמנים. מיותר לציין שאני לא תומך בשום דבר שראיתי מהתחקירים על שי וכמובן שלא אמשיך לעבוד מולו כשיש האשמות כל כך חמורות נגדו. ליבי עם הנפגעות"

הסטורי של ליאן קליימן
הסטורי של ליאן קליימן | מסך, אינסטגרם
התכתבות בין אביטל לקליימן
התכתבות בין אביטל לקליימן | מסך, אינסטגרם
התכתבות בין קליימן לאביטל
התכתבות בין קליימן לאביטל | מסך, אינסטגרם
מאור בוזגלו, שי אביטל
מאור בוזגלו, שי אביטל | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי