צפו בתקציר: 0:1 קטן גדול ליונייטד על טוטנהאם

אנתוני מרסיאל
אנתוני מרסיאל | Getty

מורינו שיחק בקרב חפירות כמו שהוא אוהב וקיבל גול ממרסיאל בדקה ה-81 בהתקפת מעבר שהחלה בדה חאה. השדים האדומים צמצמו את הפער מסיטי לשתי נקודות. קיין היה חסר אצל התרנגולים

(גודל טקסט)

אחרי שני מחזורי ליגה ללא ניצחון וכשהיריבה העירונית לא רק מבריקה ושובה את אירופה כולה, אלא גם פותחת פער בצמרת הפרמייר-ליג נזקק ז'וזה מוריניו לפילוסופיה שלו יותר מתמיד. מה גם שהיריבה היתה טוטנהאם , מבריקה לא פחות ומאיימת על יונייטד מהמקום השלישי עם שלוש נקודות פחות.

אז מוריניו שיחק מוריניו, פתח זהיר, ניהל קרב ביצורים, החנה הפעם רק חצי אוטובוס ברחבה ושחק את התרנגולים שגם כך חסרו את המבקיע העיקרי שלהם הארי קיין. במחצית השנייה השדים האדומים כבר היו התקפיים יותר אבל כבשו מהתקפת מעבר קלאסית. בעיטת שוער ארוכה שנחתה על הראש של רומולו לוקאקו ומשם טסה לרחבה והותירה למרסיאל רק לכבוש מקרוב ולקבוע את תוצאת המשחק 0:1.. 


טוטנהאם לא יכולה להיתלות רק בחסרונו של קיין משום שיש לה מספיק כלים התקפיים שהיו חייבים להעניש את מוריניו על הטקטיקה המכוערת ולהפוך אותה מיעילה לכואבת. דלי עלי אמנם יכול היה להכריע את המשחק כמה דקות לפני הדקה ה-81 אבל גם כך התרנגולים עשו מעט ושבלוני מדי.

הרכבים: 
מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, אנטוניו ולנסיה, פיל ג'ונס, כריס סמולינג, אריק באיי, אשלי יאנג (מתיאו דרמיאן 93), נמני מאטיץ', אנדר הררה, מרכוס ראשפורד
(אנתוני מרסיאל 70), הנריק מחיטריאן (ג'סי לינגארד 65), רומלו לוקאקו. 

טוטנהאם: הוגו לוריס, סרג' אורייה, טובי אלדרווילד, יאן ורטונגן, בן דיוויס, אריק דייר, הארי ווינקס, מוסא סיסוקו (מוסא דמבלה 62), כריסטיאן אריקסן, דלה עלי, יונג מין סון (פרננדו יורנטה 62). 

מהלך המשחק: 
דקה 1: המשחק יצא לדרך, מי תצמק את הפער ממנצ'סטר סיטי? 

דקה 2: לוקאקו נותר לבד מול דיוויס, עבר אותו וניסה למצוא את ראשפורד. לוריס עם יציאה טובה מנע מהאנגלי שער קל.


קרבות אוויר באולד טראפורד (Getty)

דקה 12:
הוגו לוריס מזנק והודף כדור חופשי של ראשפורד.


דקה  23:
קרב דחיפות בין דלה עלי ללוקאקו מעיר במקצת את הצופים.


העניינים מתחממים (Getty(

דקה 36: מוריניו כרגיל עם בטקטיקה הגנתית עם חצי אוטובוס ברחבה מה שמקשה על ההתקפה הנהדרת של טוטנהאם להתקרב. דלה  עלי הגיע הכי קרוב לדה חאה אבל השוער הספרדי קלט.


ראשפורד .מת לכבוש (Getty)

דקה 44: דאייר בעט מתוך ערבוביה למסגרת, דה חאה קלט.

דקה 52: אשלי יאנג פרץ משמאל והעביר רוחב, לוריס השתטח וקלט.

דקה 54, החמצת ענק של ראשפורד!: לוריס זינק לרגלי לוקאקו אבל שמט את הכדור לעבר ראשפורד משמלושה מטרים בערך הצליח לבעוט כדור בחצי גובה לחוץ.

דקה 60 – יונייטד ממשיכה בלחץ והמגן ולנסיה הגיע במרוצה וירה גבוה מעל השער.

דקה 62 – פוצ'טינו מגיב ללחץ של המארחים בחילוף כפול: יורנטה ודמבלה בפנים.

דקה 65 – מוריניו מגיב לפוצ'טינו ומכניס לכר הדשא את לינגארד ומרסיאל אבל בדיוק שחקן על שחקן באותה עמדה.


דלה עלי עם החמצה ענקית (Getty)

דקה 76 איזה החמצה של טוטנהאם! אריקסן בכדור עומק נהדר בחצי גובה השאיר את דלה עלי מול דה חאה אבל החלוץ המשיך את הכדור החוצה.

דקה 78 – לוקאקו קיבל כדור ברחבה ובעט שטוח וחד כדור שכבר הכניע את לוריס אבל לא את הקורה.


לוקאקו הסתפק בבישול (Getty)

דקה 81, 0:1 ליונייטד – התקפה קטלנית שנמשכה פחות מעשר שניות. דה חאה בעט כדור שוער שהגיע על לוקאקו כ-25 מ' אלכוסנית מרחבת התרנגולים. הבלגי המשיך בראשו לתוך הרחבה והכדור נחת ברגליים של מרסיאל שמול לוריס לא התקשה להבקיע. 


אריקסן וחבריו משלימים עם ההפסד ועם האליפות שמתרחקת (Getty)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי