מימר ערך שיחה עם ניניס: "כרגע מקומך בספסל, כשתהיה טוב תשחק"

סוטיריס ניניס
סוטיריס ניניס | עדי אבישי

במכבי פתח תקווה ממשיכים בהכנות לבני יהודה והיווני קיבל מסר. מימר לשחקניו: "מרוצה מהיעילות מול אשקלון, פחות ממהלכי הכדורגל". פסר לא יהיה בסגל, אופטימיות לגבי סיבוק

(גודל טקסט)

לאחר הניצחון ביום ראשון האחרון 1:3 על הפועל אשקלון, במכבי פתח תקווה ממשיכים היום (שישי) בהכנות לקראת המשחק החשוב ביום שני מול בני יהודה, בו ירצו לראשונה העונה לחבר רצף של שני ניצחונות ולהתקרב במקצת לכיוון המקום השישי שמבטיח כניסה לפלייאוף העליון.

אלא שקל זה לא יהיה, בעיקר בשל העובדה שלשרון מימר מצוקת בלמים. עומר דנינו פצוע ועידן אדהנני מורחק, כאשר גם לאחר אימון הערב, בקבוצה לא יודעים באופן סופי להגיד אם הבלם תומאש סיבוק ישחק, כאשר באימון הערב הוא ערך אימון כמעט מלא ונטש רק לקראת סיומו. נאור פסר, חזר לאימונים עם כדור ביומיים האחרונים, אך לא יהיה בסגל ויחזור למשחק בשבוע הבא מול הפועל באר שבע או רק לאחר הפגרה.

לעומת החלק ההגנתי, בחלק ההתקפי למימר צרות חיוביות: גרגורי טאדה המורחק ישוב לסגל אחרי עונש הרחקה, כאשר המאמן יצטרך להחליט מי מבין טאדה, שלומי ארבייטמן ויובל אבידור יפתחו בחוד, כאשר גם לידור כהן ומנור סולומון נמצאים בכושר מצוין.


מסר ממימר. ניניס (עדי אבישי) 

ביומיים האחרונים, ערך מימר שיחה עם סוטיריס ניניס ששב מבלגיה. כזכור, ניניס הוצא מחוץ לסגל במשחק מול אשקלון עקב בעיות בגישה ובקבוצה מספרים שמימר הבהיר לניניס בשיחתם כי עליו לשפר את יכולתו ורמת המחויבות אם ירצה לחזור להרכב וכרגע, מקומו בספסל, כאשר אם הוא יהיה טוב הוא ישחק. מימר ערך לחניכיו אסיפת וידאו על המשחק האחרון מול אשקלון ואמר לשחקניו: "כל הכבוד לכם על האפקטיביות והיעילות, אבל עדיין לא הצגנו מספיק מהלכי כדורגל טובים". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי