רונאלדו רותח על זידאן וסבאיוס, ומדאיג את הפרשנים

כריסטיאנו רונאלדו וזינדין זידאן
כריסטיאנו רונאלדו וזינדין זידאן | AFP

ריאל מדריד חגגה מול אייבר, אך בצורת ההבקעות ומצב הרוח של הכוכב מעוררים חשש: "הוא פקעת עצבים". רונאלדו סימן את סבאיוס והרננדס כאשמים המרכזיים. זידאן שוב תקף את ליניקר

(גודל טקסט)
חודש אוקטובר מתקרב לסיומו ובריאל מדריד ממשיכים להיות מודאגים בעקבות היכולת של כריסטיאנו רונאלדו. אמש (ראשון) אלופת אירופה חזרה לנצח, 0:3 מול אייבר, אך הדאגה סביב הפורטוגלי גדולה מתמיד. CR7 שוב לא הצליח למצוא את הרשת ונראה בעיקר לא מרוכז, חסר ביטחון ועצבני. 'דון באלון' המקומי דווח כי הכעס של כריסטיאנו היה בעקבות ההרכב של זינדין זידאן, שבחר לכלול בהרכב את דני סבאיוס ותאו הרננדס. השניים סומנו על ידי רונאלדו כשחקנים שלא מספקים לו מספיק מצבי הבקעה. בנוסף, הכוכב לא אהב את ההצבה שלו כחלוץ המרכזי על חשבון קארים בנזמה.



גם ב'מארקה' תהו: "אף אחד לא מבין מה קורה לכריסטיאנו. התנועות שלו מסגירות את מצב הרוח והוא פקעת של עצבים. באלופות הוא כבש חמישה שערים בשלושה משחקים, אבל מה קורה לו בליגה הספרדית?". זידאן, שבשבוע שעבר תקף את גארי ליניקר בעקבות הביקורת על בנזמה, יצא להגנתו של הכוכב: "הוא השחקן הטוב ביותר בדור שלו. כולם יודעים שהשערים חשובים בשבילו, אבל אני לא מודאג. אין לי שום ספק שהוא ייזכה בתואר השחקן הטוב בעולם".



לא מספק לרונאלדו כדורים. סבאיוס (AFP) 


ליניקר, שביקר את זידאן ("טוב שהוא חושב שבנזמה כל כך טוב, בצורה הזו הארי קיין יישאר בטוטנהאם"), שוב ביקר את מאמן אלופת אירופה: "עם היכולות של קארים, מוזר להשאיר אותו מחוץ להרכב". זידאן התייחס לדברים של הפרשן האנגלי: "שליניקר יגיד מה שהוא רוצה, אני צופה בבנזמה משחק ונהנה. השאר לא מעניין אותי. אני אוהב שחקנים שנשארים מעורבים במשחק וקארים הוא כזה. הוא סייע להתקפות שלנו ובישל למרסלו. רציתי לתת לקארים ומרסלו לנוח, אני לא היחיד שחושב שבנזמה הוא חלוץ יוצא דופן. מצד שני, יש הרבה אנשים שאוהבים ויכוחים".


בזמן שרונאלדו, זידאן ובנזמה סופגים ביקורת, באייבר בחרו לבקר את קאסמירו. חוסה אנחל מאייבר, ששיתף פעולה עם הקשר בפורטו, תקף: "ששיחקנו יחד הוא היה בחור טוב ונעים, אבל היום הוא מבולבל לגמרי. אף אחד לא אוהב ביריונים ואני לא אוהב את השינוי שניכר אצלו". בצד המחמאות, מרקו אסנסיו שכבש וזכה לשבחים, סיפר בסיום: "לשמוע שקוראים את שמי בברנבאו זה מדהים. אנסה להחזיר לקהל שלנו עם יכולת טובה". סבאיוס הוסיף: "יש לי הרבה מה ללמוד ואני נמצא במקום הכי טוב ללמוד בו. קל לשחק לצד כוכבים כאלה גדולים. בנזמה הוא החלוץ הטוב בעולם, מספיק לראות את הבישול שלו למרסלו כדי להבין כמה הוא גדול".


Brilliant assist from Benzema. With his sort of quality it's hard to understand why Zidane left him out of the starting lineup.

— Gary Lineker (@GaryLineker) October 22, 2017

בנושא אחר, הרננדס כבר חושב על המונדיאל בקיץ והצהיר כי הוא יהיה מעוניין לשחקן בנבחרת ספרד, אם דידייה דשאן ימשיך להותיר אותו מחוץ לתוכניות. "אם בנבחרת צרפת לא יזמנו אותנו, אשחק בספרד. נשיא ההתאחדות אמר שהוא רוצה אותי בסגל, אבל מאז לא יצרו איתי קשר. זה מכעיס נורא", סיכם המגן. בינתיים, ריאל צרפה סקאוט חדש בשם פאוליניו ותפקידו יהיה לעקוב אחרי ויניסוס ג'וניור, שנרכש והושאל לפלמנגו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי