כבר משבר? הפועל חולון הפסידה גם להפועל אילת

עמית שמחון מול תמיר בלאט
עמית שמחון מול תמיר בלאט | צילום: דודי אוחיון, אתר מנהלת הליגה

הקבוצה השאפתנית של דן שמיר ספגה הפסד שלישי בתוך שבוע, הפעם 89:82 לקבוצה מהדרום, ונראית לא מוכנה לעונה העמוסה שמחכה לה. מייק רוסאריו הצטיין אצל המנצחת עם 23 נקודות

(גודל טקסט)
משבר כבר בפתיחת העונה? הפועל חולון יצאה ל-2017/18 עם שאיפות גדולות, אבל בתוך שבוע היא ספגה הפסד שלישי ברציפות בכל המסגרות כשנכנעה בבית להפועל אילת ונראית ממש לא מוכנה לעונה המאתגרת שמצפה לה.


הפועל אילת מצדה יכולה לנשום לרווחה אחרי פתיחה עונה מגומגמת והפסדים בגביע ווינר ולמכבי תל אביב במחזור הראשון של העונה. הזר החדש של מאיר טפירו, מייק רוסאריו, סיפק את הסחורה והצטיין בשורות המנצחת עם 23 נקודות.




חולון פתחה בחמישייה עם טו הולוואי, קורי וולדן, גיא פניני, טיישון תומאס וג'ו אלכסנדר, אילת עם ג'ורדן לויד, עמית שמחון, אלאנדו טאקר, דימטיריוס טרידוול ואייזק רוזפלט.


טאקר ורוסאריו להטו בפתיחת המשחק, אבל סלים של יונתן מור הצעיר צימקו ל-18:15 בסוף הרבע הראשון. הולוואי ותומאס העלו את המארחת ליתרון בפתיחת הרבע השני. לויד הגיב עם מגוון צליפות מהצד השני ואסיסטים לחברים וטפירו ירד להפסקה ביתרון מזערי, 38:41.



הנדנדה נמשכה גם ברבע השלישי. טאקר ורוזפלט שמרו על יתרון קטן, אך וולדן ואלכסנדר הורידו ל-62:61 לקראת עשר הדקות האחרונות. רוסאריו להט בפתיחת הרבע האחרון, שמחון הוסיף עוד שתי נקודות לפני שרוסאריו צלף שוב וההפרש של האורחים צמח. פניני והרוש צימקו וניסו להעיר את הקהל המקומי, אבל אילת הראתה קור רוח ושמרה על הניצחון החשוב.

 


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי