באיסלנד חגגו היסטוריה, קולמן ישלם את המחיר בוויילס?

שחקני איסלנד
שחקני איסלנד | אתר רשמי

הנבחרת הקטנה שעלתה לראשונה חגגה בלילה בפאב ברייקיאוויק, מאמן הדרקונים אחרי ההפסד לאירלנד: "חושב על עתידי, השחקנים הרוסים". אוניל: "קמפיין מדהים, נתמודד עם כל מי שנוגרל מולה"

(גודל טקסט)

 אחרי ה-0:2 אמש (שני) על קוסובו שהבטיח את המקום הראשון בבית המוקדמות, שחקני נבחרת איסלנד חגגו לאורך הלילה בפאב ברייקיאוויק את העלייה ההיסטורית למונדיאל.

קצת יותר משנה עברה מאז ההגעה הסנסציונית של הנבחרת מהאי הקטן לרבע גמר יורו 2016, אך ספק אם מישהו האמין שכך ייראה קמפיין מוקדמות המונדיאל. "אנחנו מכורים לעבודה", הסביר מאמין הנבחרת היימיר האלגרימסון. "זה נותן לנו הרבה לצפות לקראתו בשנים הבאות. ההצלחה היא לא הסוף, אלא תחילתו של מסע ארוך לעבר היעד הסופי".

בווילס מאוכזבים מההפסד 1:0 לאירלנד, שניפץ את התקוות להעפיל למונדיאל לראשונה מאז 1958. ב"גארדיאן" מדווחים הבוקר שמאמן הדרקונים, כריס קולמן, עשוי שלא להמשיך וחוזהו שיפוג בקיץ לא יוארך. קולמן התייחס לעתידו אחרי ההפסד: "זה לא הרגע לדבר על זה, כל מאמן יעדיף לקחת מרחק אחרי הפסד. שש שנים אני בתפקיד, ואני לא יכול לומר כלום לגבי עתידי בגלל שאני חושב עליו. אני חושב על זה שחדר ההלבשה מלא בשחקנים ואנשי צוות מקצועי הרוסים".


קולמן. ישלם את המחיר? (Gettyimages)

בצד השני, המאמן המנצח מרטין אוניל נשמע אחרת לגמרי: "אני גאה מאוד. השחקנים שיחקו מדהים בחוץ מול נבחרת וולשית טובה מאוד, שלנצח אצלה זאת תוצאה מצויינת עבורנו. אנחנו בפלייאוף ויש לנו סיכוי בכל הגרלה שנקבל. ההרגשה מדהימה אחרי הקמפיין. הייתי בטוח שקיבלנו בית קשה מאוד, אבל התגברנו עליו וזה פנטסטי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי