סכנין ניצחה את חדרה בזכות שער בתוספת הזמן, הפועל חיפה ניצחה

מורה כבש ראשון לקבוצה של מימר (43), מרקוב השווה עבור המארחת (50), שאמי הכריע וקבע 1:2 בדקה ה-91. תורג'מן (14) קירב את אלישע לוי לחצי הגמר עם 0:1 על קריית שמונה

(גודל טקסט)

הבית הצפוני של גביע הטוטו נמשך הערב (שבת) עם שני משחקים מסקרנים שהוכרעו על חודו של שער, כאשר התוצאות האחרונות עשויות להשפיע באופן דרמטי על הקרבות על הכרטיס לחצי הגמר.

הפועל חיפה – עירוני קריית שמונה 0:1

הפועל חיפה עשתה צעד משמעותי לעבר הבטחת המקום בחצי גמר גביע הטוטו, כאשר גברה 0:1 בביתה על עירוני קריית שמונה. הקבוצה של אלישע לוי פתחה טוב יותר והגיעה למספר מצבים מסוכנים כבר בפתיחה. בדקה ה-14 מצא חנן ממן בכדור רוחב מאגף ימין את אלון תורג'מן, שלא התבלבל השתחרר מהשמירה ודחק מקרוב את הראשון של המארחת.

עירוני קריית שמונה ניסתה לחזור למשחק, ובמחצית השנייה אכן החזיקה יותר בכדור, אך מיעטה ליצור מצבים מסוכנים ליד השער של זיגוס ברטקוס. למרות ההפסד הקבוצה של עמיר נוסבאום עדיין לא איבדה סיכוי לעלות לחצי הגמר, ותחפש את ניצחון הבכורה שלה במחזור הבא של גביע הטוטו.

אלון תורג'מן | מאור אלקסלסי
אלון תורג'מן חוגג | מאור אלקסלסי
רועי קהת, לירן סרדל | מאור אלקסלסי

הפועל חדרה – בני סכנין 2:1

המארחת שקיבלה מנוחה במחזור אמצע השבוע שבה לשחק וקיוותה להשיג ניצחון בכורה בגביע הטוטו, אך חטפה שער מתסכל בתוספת הזמן והתרחקה משמעותית מהסיכויים לעלות לחצי הגמר. הקבוצה של שרון מימר עלתה ראשונה ליתרון לאחר שבירם כיאל מצא במסירה מדויקת את ארי מורה הברזילאי, שלא התבלבל וגלגל את שער הבכורה שלו בסכנין (43). חמש דקות בתוך המחצית השנייה עלה הזר החדש איבאילו מרקוב לכדור קרן ונגח את שער הבכורה שלו בחדרה.

שתי הקבוצות ניסו להשיג את שער הניצחון במהלך המחצית השנייה, ערכו מספר חילופים, אך התקשו להגיע למצבים מסוכנים. בדקה ה-91 עלה איהאב שאמי נהדר לכדור קרן ונגח כדור בו רובי לבקוביץ' יכול היה רק לגעת, אך לא למנוע ממנו להיכנס. 1:2 בסיום לסכנין, ומסתמן שהיא והפועל חיפה ייאבקו על המקום הראשון בבית.

בירם כיאל | לילך וייס
ארי מורה כובש | לילך וייס
ארי מורה חוגג | לילך וייס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי