אבי לוזון: "לא אמכור את סולומון גם עבור 10 מיליון יורו"

מנור סולומון
מנור סולומון | צילום: דני מרון

מכבי פתח תקווה ערכה בשיתוף נבחרת האומנים אירוע למען ילדי עמותת "כן אנחנו יכולים", האיש החזק במועדון התייחס לכוכב העולה: "הכל קשקושים, אף אחת לא פנתה"

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה, בשיתוף נבחרת האמנים בכדורגל, ערכו הבוקר אירוע משותף למען ילדי עמותת "כן אנחנו יכולים", ובמהלכו התייחס אבי לוזון למעמדו של מנור סולומון, הכוכב הצעיר של הקבוצה ששמו נקשר עם מעברים לליברפול, יובנטוס ו-ווסטהאם – כפי שפרסמנו הבוקר לראשונה.


אבי לוזון התייחס תחילה לאירוע וסיפר: "זה משהו שאנחנו עושים בשביל הנשמה והקהילה. ביחד עם האמנים אנחנו מתחברים לטובת הילדים. בנבחרת האמנים יש הרבה שחקנים טובים ואתם מוזמנים להגיע לראות אותם בשישי בבוקר".


 



לאחר מכן התייחס האיש החזק במועדון גם לסוגיית מנור סולומון ומצבה המקצועי של מכבי פתח תקווה: "אתמול נראינו טוב ואם היינו יורדים במחצית ב-0:4 על הפועל באר שבע זו הייתה תוצאה משקפת. לצערי החמצנו וספגנו שערים שכמו שהמאמנים אוהבים לומר לא מחוייבי המציאות.


"אף קבוצה בעולם, בכל העולם, לא פנתה. קודם כל הוא יתגייס לצבא וזה עוד מוקדם לדבר. הסכומים שמקשקשים, חמישה או שישה מיליון, זה הכל המצאות. אני לא מוכר גם בשביל 10 מיליון יורו. זה בסדר שעושים סביבו באז, 20 מיליון יורו והכל יסתדר. לחו"ל הוא יגיע מקבוצה גדולה, ישחק באנגליה או בספרד כמו יוסי בניון", סיכם לוזון.




מנור סולומון. "לחול הוא יעבור מקבוצה גדולה" (דני מרון)


שביט אלימלך
, שוער העבר ומאמן נבחרת האמנים שהחליף בתפקיד את אלי סודאי, סיפר על האירוע: "אני חוזר לקווים באהבה. הכי חשוב לתת לילדים למען המטרות. אני שמעתי שעושים טוב לילדים ולמי שזקוק וזה נגע לליבי. החיבור הזה בתוך המגרש מחמם ועושה אווירה כיפית. בתור המאמן החדש אני אגיד שאנחנו תחרותיים. לחזור לשער כאן? עם הכרס שלי אני לא יכול. הסלביינק מתגעגע? יש פה שוערים, אבל אם צריך אתייצב".


שחקן הקולנוע אקי אבני הוסיף: "זה יום חג כפול. גם חג סוכות וגם אימון הפתיחה המחודש של נבחרת האמנים, ששמה לה לדגל לעשות פעילויות לקהילה כמו שאנחנו עושים עם המון גופים במהלך השנה. השפה שלנו היא כדורגל וככה אנחנו מגיעים לכולם". 


חלוץ מכבי פתח תקווה לידור כהן סיכם: "כיף גדול לשמח את הילדים האלה וזו זכות ואין מאושרים מאיתנו שהם מתארחים אצלנו במגרש הביתי. אנחנו בתקופה לא פשוטה וצריכים להרים את עצמנו. יש לנו מפגש חשוב מול חיפה וצריך לנצח. שאנחנו רואים אירוע כזה, אנחנו שמים את הדברים שלנו בצד וזו זכות עבורנו שהם באו. כמו שאנחנו חיזקנו אותם הם חיזקו אותנו".



אבי לוזון עם נבחרת האמנים (יח"צ)


עמותת "כן אנחנו יכולים", אותה מאמצת הקבוצה זאת השנה השנייה, הינה עמותה ייחודית אשר שמה לעצמה למטרה לפעול למען ציבור נכים בישראל, לטפח ילדים, בני נוער ובוגרים עם צרכים מיוחדים. העמותה פועלת למען הקניית איכות חיים עצמאית מקסימלית, שיקום חברתי תעסוקתי וחינוכי.


העמותה מטפחת אווירה חמה ואינטימית בין חבריה, מתוך ההשקפה כי אדם החווה חוויות חיוביות ונעימות, יפתח דימוי עצמי חיובי, אשר יקל עליו להסתגל למציאות ולהתגבר על מכשולים. העמותה פועלת על בסיס מתנדבים בלבד, אשר מאמינים בכל ליבם במטרות. אין אף נושא תפקיד בעמותה אשר מקבל שכר על פעילותו. המימון לפעילות בעמותה הינו ממכירת חפצי האמנות שחברי העמותה יוצרים בעצמם כחלק מהפעילות החוויתית והחברתית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי