קאייחה: "הגיע לנו לנצח". בספרד מודים שהיה פנדל

חאבייר קאייחה
חאבייר קאייחה | דני מרון

מאמן ויריאל היה מאוכזב אחרי התיקו המאופס מול מכבי תל אביב. בתקשורת הספרדית ביקרו את הצוללת הצהובה על היכולת וטענו שהייתה עבירה ברחבה על ניק בלקמן

קבוצות: ויאריאל
(גודל טקסט)

התקשורת הספרדית מתחה ביקורת על היכולת של ויאריאל אתמול ב-0:0 מול מכבי תל אביב בליגה האירופית וכתבה שהבכורה של המאמן החדש חאבי קאייחה לא היתה מרשימה.

בנוסף, ב"אס" המדרידאי נכתב שפנדל מוצדק לטובת מכבי תל אביב לא נשרק אחרי עבירה על ניק בלקמן. "אומנם המאמן החדש עובד רק כמה ימים, אב כבר אשר לומר בוודאות שויאריאל של העונה רחוקה מהקבוצה שהכרנו", כתב העיתון. "רואים שקפטן הקבוצה ברונו סוריאנו שפצוע ולא שיחק עוד העונה, חשוב למועדון לא רק כמנהיג. הוא גם המח של הקבוצה".

ברק יצחקי נבחר לשחקן שפספס בגדול אחרי שהחמיץ בסיום שער ניצחון. מבחינת ציונים היחיד שקיבל ציון של שני כוכבים במכבי תל אביב ב"אס" היה ניק בלקמן, לעומת השאר קיבלו ציון כוכב אחד לא מרשים. בוויאריאל סדריק בקאמבו, דניאלה בונרה ו-ויקטור רואיס קיבלו ציון של שני כוכבים.


קאייחה. היה מאושר יותר לנצח (דני מרון)

קאייחה אמר בסיום: "שיחקנו כדורגל אמיץ והיינו ראויים לניצחון וברור שהייתי מאושר יותר אם היינו מנצחים. הרעיון שלי היה לשחק בצורת היהלום ולאיים על מכבי תל אביב. עשינו עבודת הגנה טובה והרעיון הכללי היה לשלוט בכדור".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי