הפועל ת"א זועמת: מכבי השתמשה בביטוי "'תז**ן את האדומים'"

איתי שגב
איתי שגב | עדי אבישי

היריבה העירונית נדהמה במהלך מסיבת העיתונאים של הצהובים מאופן הצגתו של איתי שגב כקפטן החדש, והוציאו הודעה רשמית: "אין זו הפעם הראשונה בה נתפסים אנשי מכבי בהתנהגות אלימה". ממכבי נמסר: חוסר תשומת לב

(גודל טקסט)
פרק חדש ביחסים המורכבים השוררים בין מועדוני הכדורסל של הפועל ומכבי תל אביב. מוקדם יותר היום (חמישי), חשפו הצהובים שהקפטן החדש של הקבוצה יהיה איתי שגב, והועלה סרטון רשמי לכבודו מטעם הקבוצה. לקראת סיום הסרטון ניתן לשמוע את אוהדי מכבי שרים ברקע, כשבין השאר המשפט: "שגב, איתי שגב, תזיין את הפועל".


הפועל מיהרה להגיב ומסרה: "מועדון הכדורסל הפועל ת"א מביע שאט נפש, מהדרך בה בחרה מכבי תל אביב להציג את קפטן הקבוצה שלה במהלך מסיבת העיתונאים הרשמית, תוך שימוש בוטה בביטוי הגנאי המבזה 'תזיין את האדומים'".



לטענת האדומים: "אין זו הפעם הראשונה בה אנשי מכבי נתפסים בהתנהגות אלימה שאינה מכבדת את רוח הספורט. אנו קוראים למנהלת הליגה לחדד את כללי ההתנהגות הנדרשים מבעלי תפקידים ולמנוע אירועים שכאלו בעתיד".


קבלו אותו: הקפטן החדש של מכבי פוקס תל אביב, איתי שגב! @xpitaypic.twitter.com/LQSEOWV0CY

— Maccabi Tel Aviv BC (@MaccabitlvBC) September 28, 2017


ממכבי תל אביב נמסר בתגובה: "קראנו את הודעת הפועל תל אביב ומייד ניגשנו להקשיב לקטע. לאחר שמיעת הקטע מספר פעמים בהילוך איטי, אכן אפשר לשמוע שברקע יש שיר אוהדים לא ראוי. מדובר בטעות של חוסר תשומת לב, הפועל תל אביב צודקת בתלונתה ואנחנו מתנצלים על כך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי