אנצ'לוטי שלל את הדיווחים: "מעולם לא שקלתי להחתים את רונאלדו"

כריסטיאנו רונאלדו עם קרלו אנצ'לוטי
כריסטיאנו רונאלדו עם קרלו אנצ'לוטי | Gettyimages

ב"אל צ'ירינגיטו" פורסם כי מאמן ריאל מדריד שוחח עם מקורביו של הכוכב ובחן האם אפשרי להחזירו לבלאנקוס, אך האיטלקי הכחיש זאת בציוץ: "הוא אגדה ואני אוהב אותו, אבל אנחנו עם הפנים קדימה". סיטי על הפרק?

(גודל טקסט)

כשבועיים לסגירת חלון ההעברות בליגות הבכירות באירופה, הלילה (בין שני לשלישי) חודשו הדיווחים על כך שכריסטיאנו רונאלדו עשוי לעזוב את יובנטוס. כבר מספר חודשים שהתקשורת האיטלקית טוענת שיובנטוס הייתה שמחה להיפרד מ-CR7 בשל עלויות החוזה, ונראה שגם הכחשה מצד בכירי המועדון ובהם פאבל נדבד והמאמן מסימיליאנו אלגרי לא שינתה דבר בכל הנוגע לפרסומים על עתידו של הפנומן בן ה-36.

בזמן שבצרפת ובספרד מדווחים באופן יום-יומי על כך שקיליאן אמבפה עשוי לעבור מפריז סן ז'רמן לבלאנקוס בימים הקרובים, בתכנית הטלוויזיה הספרדית "אל צ'ירינגיטו"פורסם שקרלו אנצ'לוטי, שחזר הקיץ לסנטיאגו ברנבאו, מעוניין להשיב את כריסטיאנו רונאלדו מיידית. אף נכתב כי אנצ'לוטי שוחח עם מקורבי הכוכב כדי לבחון אם מדובר באפשרות ריאלית.

מאוחר יותר, אנצ'לוטי עצמו הבהיר כי אין אמת בדיווח על פנייתו למקורבי רונאלדו, כשצייץ בטוויטר: "כריסטיאנו רונאלדו הוא אגדה בריאל מדריד ויש לו את כל האהבה והכבוד שלי. מעולם לא שקלתי להחתים אותו. אנחנו עם הפנים קדימה".

יובנטוס אמורה לשלם לרונאלדו שכר של כ-30 מיליון יורו בעונה הקרובה שתהיה האחרונה בחוזהו, והסכום מכביד מאוד על ראשי המועדון שעדיין מנסים להתמודד עם ההשלכות של משבר הקורונה. לפי "קוריירה דלו ספורט", רונאלדו הבין את הרמז וסוכנו ז'ורז'ה מנדש מגשש אצל קבוצות אחרות עשירות יותר. לפי הדיווח בעיתון האיטלקי, מנדש הציע את רונאלדו למנצ'סטר סיטי, שתשקול את האפשרות לנסות להעביר אותו לשורותיה אם המאמצים לרכוש את הארי קיין מטוטנהאם לא יישאו פרי.

כריסטיאנו רונאלדו | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

במקביל, בספרד מתעקשים שהאפשרות של קאמבק לריאל מדריד אפשרית. לפי אדוארדו אגירה, עיתונאי הנחשב למקורב לחלוץ, "הסטטוס של רונאלדו עשוי להשתנות בשבועיים הקרובים", כשגוברים הקולות הקוראים להחזירו לסנטיאגו ברנבאו, בו עשה חיל בתשע שנותיו בשורות ריאל לפני העזיבה ליובנטוס.

רק נזכיר כי על לי הפרסומים, במרץ הבהיר כריסטיאנו רונאלדו לנשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרס, על כך שהוא מעוניין לשוב ומוכן לקצץ משמעותית בשכרו לשם כך, אלא שהאחרון סירב. גם בריאיון שהעניק מאוחר יותר טען פרס כי חזרה של כריסטיאנו רונאלדו לריאל מדריד הינה "חסרת היגיון". נזכיר כי אנצ'לוטי אימן את כריסטיאנו רונאלדו במשך שנתיים ויחד זכו השניים בליגת האלופות ב-2013/14, עונת ה"לה דסימה".

אז האם כריסטינאו רונאלדו בכל זאת יישאר ביובנטוס בעונה האחרונה או שמא צפויות התפתחויות מגזרת ריאל מדריד או אולי פריז סן ז'רמן? כך או אחרת, נגלה בקרוב.

כריסטיאנו רונאלדו | ALBERTO LINGRIA/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי