בבית"ר ירושלים חששו שדברי אלי כהן יבריחו ספונסרים

אלי כהן. חשש כל השבוע וכמעט צדק
אלי כהן | צילום: עדי אבישי

המנהל המקצועי הועזב בעקבות חשש לפגיעה בהגעת ספונסרים. הקבוצה תחשוף את המשקיעים במסע"ת. הייסטר עלול לספוג השעיה ממספר אימונים אחרי שיחת הנזיפה עם אוחנה

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים צפויה להציג בתקופה הקרובה ספונסר חדש ואולי עוד מספר נותני חסות משניים בנוסף. בתקופה האחרונה עבדו במועדון כדי לצרף גופים עסקיים שיתמכו בקבוצה, וזו גם ככל הנראה אחת הסיבות לפרידה המהירה מאלי כהן.

בקבוצה זוכרים את העובדה שבשנים הקודמות היו אנשי עסקים שחששו להצטרף כנותני חסות, או להיות מזוהים עם המועדון, בשל הקשר בין נושא הגזענות לבית"ר, ובמיוחד ההתבטאויות נגד החתמת שחקן מוסלמי.

במקביל, אין עדיין חדש בנוגע לזהות המאמן הקבוע. ראשי הקבוצה עדיין לא החליטו האם לצרף מאמן בעל שם, או להסתפק במאמן שרק מחזיק בתעודת פרו. בנושא אחר, שני נערים בגילאי 14-15, המזוהים כאוהדי הקבוצה, נעצרו על ידי משטרת ישראל לאחר שהתפרעו באוטובוס בסיום ה-3:3 עם הפועל חיפה במוצ"ש.

הייסטר. צפוי לספוג עונש
הייסטר. צפוי לספוג עונש (דני מרון)

מי שצפוי לעמוד לוועדת משמעת בתוך המועדון הוא המגן הגרמני מרסל הייסטר, בעקבות מעשיו בסיום המשחק האחרון, ובלי קשר להעמדתו לדין בהתאחדות. הייסטר כזכור קילל את השופט זיו אדלר ואף ירק לתוך חדר השופטים. מחזיק זכויות הניהול אלי אוחנה דיבר עם השחקן ונזף בו, וככל הנראה העונש יהיה קנס כספי ואולי אף השעיה ממספר אימונים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי