רוסיה הביסה את קרואטיה, הושלמה תמונת רבע הגמר

פאו גאסול
פאו גאסול | צילום: פיב"א

יורובאסקט: 27 נקודות של שבד סידרו לרוסים 78:101 ומפגש עם יוון. ספרד גברה 56:73 על טורקיה המארחת ותתמודד מול גרמניה, לטביה דרסה את מונטנגרו, הסרבים ניצחו את הונגריה

(גודל טקסט)
שלב שמינית גמר היורובאסקט ננעל היום (ראשון) עם ארבעה משחקים. בראשון הביסה לטביה את מונטנגרו והיא תפגוש את סלובניה בשמינית. סרביה ניצחה את הונגריה העיקשת 78:86 ותתמודד מול איטליה. ספרד גברה 56:73 על טורקיה המארחת ואת הערב נעלה ההתמודדות המרתקת בין קרואטיה לרוסיה, שנגמרה בניצחונם הגדול של הרוסים.


קרואטיה – רוסיה 101:78
בריחה גדולה של הרוסים בחצי השני סידרה להם ניצחון ענק. בתום המחצית הראשונה הובילו הרוסים 42:46 וקיבלנו משחק צמוד. ביתרון 47:51 של רוסיה ברבע השלישי, היא יצאה לריצת 2:16 ממנה הקרואטים התקשו לחזור. הרבע המכריע היה גארבג' טיים אחד גדול והחבורה של סרגיי באזרביץ' פשוט רקדה על המגרש. מי אם לא אלכסיי שבד הצטיין בשורות המנצחים עם 27 נקודות, 28 של בויאן בוגדנוביץ' לא הספיקו לאלכסנדר פטרוביץ'. 


  • קדנציה שלישית באדום: ג'ף אלן חתם בהפועל תל אביב


טורקיה – ספרד 56:73

המארחת שילמה ביוקר על היכולת החלשה בשלב הבתים שהביאה לה את השיבוץ מול ספרד והודחה כבר בשמינית הגמר. למרות ניסיונות להישאר בעניינים, החבורה של אופוק סאריצ'ה לא באמת יכלה לספרדים העדיפים. ריקי רוביו (15), סרחיו רודריגס ופאו גאסול (11 כל אחד) הובילו את המנצחת. פורקאן קורקמז המוכשר היה היחיד שתפקד אצל המפסידה עם 20 נק'.



לטביה – מונטנגרו 68:100

הנבחרת של איינרס בגאצקיס שוב פתחה מצוין והובילה בהפרש דו ספרתי כבר ברבע הראשון בדרך לניצחון חמישי ברציפות בטורניר. קריסטפס פורזינגס המעולה צלף 19 נקודות (3 מ-5 ל-2, 2 מ-3 ל-3), יאניס טימה הוביל עם 21. הצטיינות של צמד הגבוהים בויאן דובלייביץ' (21) וניקולה ווצ'ביץ' (16) לא הספיקה למפסידה.


קריסטפס פורזינגיס (פיב
קריסטפס פורוזינגיס (אתר פיב"א)


סרביה – הונגריה 78:86
ההונגרים לא ויתרו, למרות שפיגרו כבר ברבע הראשון בדו ספרתי (3:16), אך בסופו של דבר לא ראינו סנסציה והסרבים יפגשו את איטליה ביום רביעי. הונגריה המפתיעה ככל הזמן ניסתה להתקרב, כשגם ברבע הרביעי הצליחה לצמק פיגור 69:53 עד מינוס שבע (1:26 דקות לסיום). האיכות הסרבית הכריעה בסופו של דבר והחבורה של סשה ג'ורג'וביץ' תפגוש ברביעי את איטליה של אטורה מסינה. אוגניין קוזמיץ' הצטיין עם 17 נקודות ו-9 ריבאונדים. גם בוגדן בודגנוביץ' בלט עם 17 נק' אצל המנצחת. זורטן פרל הצטיין אצל המפסידה עם 22 נק'.


אוגניין קוזמיץ' מול אדם האנגה (AFPׂ)
אוגניין קוזמיץ' מול אדם האנגה. משחק מעולה לסנטר הסרבי (AFPׂ)
 

משחקי רבע הגמר (בסוגריים התאריכים):
גרמניה – ספרד (12 בספטמבר)


סלובניה – לטביה (12 בספטמבר)


יוון – רוסיה (13 בספטמבר)


איטליה – סרביה (13 בספטמבר)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי