דודו אברהם: סכנין בליגה שלנו, נצטרך להיות מסוכנים ליד השער

דודו אברהם
דודו אברהם | עדי אבישי

מאמן הפועל רעננה יודע שקבוצתו תצטרך להשתפר כדי להשיג את מלוא הנקודות: "יהיה משחק קשה, רוצים להתרחק מאזור הסכנה". טיטלמן: "הייתה הכנה טובה למשחק". פורצ'ה יערוך בכורה, שכר יחזור

(גודל טקסט)

הפועל רעננה שצברה נקודה אחת במחזור הפתיחה נגד עירוני קריית שמונה במשחק שהוגדר כמאכזב התקפית, תצא למשחק חוץ בעכו נגד בני סכנין (שבת, 18:00). המאמן דודו אברהם אמור לבצע מספר שינויים בהרכב, שיהיה יותר התקפי. מוחמד שכר המורחק, שלא שיחק במחזור שעבר, ישחק בעמדת המגן הימני במערך של שלושה בלמים.

הופעת בכורה עשוי לערוך קשר הרכש הרומני פלורין פורצ'ה. המגן השמאלי עמנואל אמבולה, שלא שיחק נגד קריית שמונה בשל פגיעה בארובת העין, מטופל ומחר יוחלט אם יוכל לשחק נגד בני סכנין.

דודו אברהם התייחס למשחק מול קרית שמונה מהמחזור הראשון: "יש תחושות טובות אחרי המשחק מול קרית שמונה. שיחקנו מול קבוצה שהיא כביכול לא בליגה שלנו, קבוצה עם תקציבים גדולים יותר, אבל נראינו והרגשנו טוב. נכון שהמשחק לא היה מושלם והיו גם בעיות. אנחנו עובדים על מה שחסר לנו, אבל בתור קבוצה אנחנו מרגישים שהכיוון חיובי".

המאמן דיבר על המשחק הקרוב: "לגבי המשחק מול סכנין, כל משחק בליגה הזו הוא קשה בטח עבור רעננה, אבל סכנין היא בליגה שלנו. זו קבוצה חזקה שבאה אחרי ניצחון ומשחקת בבית. יהיה משחק קשה, אבל אנחנו מרגישים שאפשר לעשות דברים במשחק הזה. אם אנחנו רוצים להתרחק מאזור הסכנה ולהיות קבוצה שרוצה להסתכל קדימה – אלו משחקים שאנחנו צריכים להביא בהם נקודות ולהיות יותר מסוכנים ליד השער". 

עמנואל אמבולה. המגן מטופל (דני מרון)
עמנואל אמבולה. המגן מטופל (דני מרון)

גם הקשר, יובל טיטלמן, דיבר על המשחק מול סכנין: "יש לנו תחושות טובות אחרי המשחק מול קרית שמונה, במשחק הבא מול סכנין אנחנו צריכים לנצל את המצבים וככה ניקח את הנקודות. ההכנה לסכנין הייתה טובה. המאמן עבר עם השחקנים אחד אחד לקראת המשחק, וניסה לשפר אותנו לעומת המשחק הקודם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי