ב"ש תעלה עם נוער מחוזק, הייסטר חוזר לסגל בית"ר

הפועל באר שבע חוגגת על לודוגורץ
הפועל באר שבע חוגגת על לודוגורץ | אודי ציטיאט

האלופה תערוך שלושה משחקים תוך חמישה ימים, הראשון שבהם מול בית"ר ירושלים (ראשון, 21:00) והכוונה היא להעניק דקות לאוחנה, פקהארט, ברדה וצעירים רבים. הצהובים-שחורים יגיעו באווירה משוחררת

(גודל טקסט)

בשבוע שבו יחול יום האהבה, יתקשו שחקני הפועל באר שבע להתפנות לבנות זוגן ויש להם סיבות מוצדקות לדחות את אירועי ט"ו באב למועד אחר: מחר (יום א') תקיים האלופה את המשחק הראשון בסדרה של שלושה משחקים בתוך חמישה ימים, כשתארח את בית"ר ירושלים במחזור השני של גביע הטוטו. ביום שלישי תתארח ב"ש אצל מ.ס אשדוד, גם כן בגביע הטוטו, וביום חמישי תתמודד מול בני יהודה על התואר הראשון העונה – גביע אלוף האלופים, שבו זכתה בתחילת העונה שעברה.

המאמן ברק בכר יעניק מחר מנוחה לרוב השחקנים שהיו שותפים להפסד שכולו ניצחון מרגלי לודוגורץ במוקדמות ליגת האלופות ויעלה במקומם שחקני נוער מחוזקים במיכאל אוחנה, אליניב ברדה ותומאש פקהארט. מוחמד גאדיר, כובש השער השווה עשרות מיליונים, יזכה אף הוא לאתנחתא.

בימים הקרובים ייעשה מאמץ להכשיר את איסק קואנקה ולתזמן את חזרתו למגרשים לאלוף האלופים. מאמץ דומה יושקע בכיוונו של ניב זריהן. הקשר הספרדי והרכש האשדודי נעדרו תקופה ארוכה מהמגרשים בגלל פציעות.

מטבע הדברים, גביע הטוטו לא ממש נמצא בראש סדר העדיפויות של בכר ושחקניו. גורמים בסביבת המועדון אף ממליצים למקבלי ההחלטות "לוותר" על זכייה שנייה ברציפות במפעל השלישי בחשיבותו בכדורגל הישראלי כדי להתרכז בדבר האמיתי – עלייה לשלב הבתים בצ'מפיונס.


קואנקה. הכוונה לשתפו כבר ביום חמישי (הפועל באר שבע)

ביום רביעי בעוד כעשרה ימים תושמע המוסיקה של ליגת האלופות בטוטו טרנר, וההכנות לקראת המאורע עברו להילוך גבוה. נציגים של אופ"א יגיעו במהלך השבוע הקרוב לבירת הנגב ויקבלו את המפתחות של טרנר כדי להתאים את המתקן לסטנדרטים הקוסמטיים של ליגת האלופות. כרטיסים למאריבור יוצאו בעוד מספר ימים, כאשר העדיפות לרכישתם תינתן לבעלי מנויים.

לא מעט אוהדים אדומים כבר חושבים על משחק הגומלין בסלובניה, בידיעה שרק 650 כרטיסים יוקצו עבורם. מעבר להקצאה הסמלית מוטרדים האוהדים ממחירי החבילות (בממוצע, כרטיס טיסה בלבד ללובליאנה עולה 650 דולר). ההערכה היא שראשי המועדון ינקטו בסידורים המתאימים שיאפשרו לאוהדים ללוות את וואקמה וחבריו למשחק הגומלין במחיר שפוי.

בית"ר ירושלים: "שרון מימר נראה יותר משוחרר" (נדב צרפתי)
לראשונה זה זמן רב, תגיע מחר (ראשון, 21:00) בית"ר למשחק באווירה יחסית משוחררת. הצהובים שחורים יגיעו למשחק גביע הטוטו בטרנר מול הפועל באר שבע אחרי הניצחון במחזור הפתיחה 1:3 מול מ.ס אשדוד ועוד יותר חשוב אחרי הסולחה במהלך השבוע בין הבעלים אלי טביב למאמן שרון מימר.

כזכור, באמצע השבוע שוחחו השניים אחרי נתק מאז המשחק הראשון מול בוטב פלובדיב (1:1), כלומר של למעלה משבועיים. חילוקי הדעות היו בין היתר בנושאים מקצועיים כגון הצבתו של אנטואן קונטה בעמדת הבלם במקום בעמדת המגן. הצרפתי עצמו אמר במסגרת הקבוצה שטוב לו יותר לשחקן בתור מגן. 


מימר. הפיוס עם טביב עשה את שלו? (דני מרון)

לגבי מימר בקבוצה אומרים: "הוא נראה יותר משוחרר. הניצחון מול אשדוד בתחילת השבוע הוסיף לנו ביטחון. היה מצב לא פשוט, היה חשוב להעלות את הביטחון". לגבי היריבה, בבית"ר דיברו בתחילת הקיץ רבות על לקרוא תיגר רציני על מכבי תל אביב ובאר שבע. יחד עם זאת, בקבוצה לא חושבים שהמשחק יהווה אינדיקציה יותר מדי משמעותית להמשך הדרך: "מדובר עדיין בגביע הטוטו, מה גם שהם לא יעלו קרוב לוודאי עם ההרכב החזק ביותר שלהם".

בנוגע לסגל, לרשות המאמן מימר אמור לעמוד סגל מלא, אחרי שנעדרו בשבוע שעבר המגן מרסל הייסטר, שהתאושש מפציעה בשריר התאומים, והקשר ציון צמח (סבל מווירוס). צמח, שהגיע מהפועל עכו, חתם הקיץ, אך טרם קיבל דקת משחק העונה ואף לא התלבש במשחקים שערכה הקבוצה באירופה. בערב תערוך הקבוצה את האימון מהסכם לקראת ההתמודדות כשבמהלך האימונים בשבוע החולף מימר לא תירגל הרכב.

הרכב משוער: בוריס קליימן, אבישי כהן, אנטואן קונטה, טל כחילה, מרסל הייסטר, קלאודמיר פריירה, אריק סאבו, ז'אורז'יניו, חן עזרא, עידן ורד איתי שכטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי