"עאבד צריך להראות יכולות הגנתיות", ריאן חתם באופן רשמי

אחמד עאבד
אחמד עאבד | ערן לוף

גורמים בקריית שמונה התבטאו לגבי התפקוד של השחקן כקיצוני ב-0:4 על הפועל עכו, העסקה מול מכבי חיפה הושלמה. ברוסו, שלא היה בסגל, עשוי לבקש לעזוב

(גודל טקסט)

בעירוני קריית שמונה לקחו ברגשות מעורבים אמש (ראשון) את ה-0:4 על הפועל עכו במחזור הראשון בגביע הטוטו. מצד אחד טוב לפתוח את העונה החדשה עם ניצחון מרשים, מצד שני איכות היריבה צריכה לשים הכל בפרופורציות. לחיים סילבס ושחקניו ברור ששני המשחקים הקרובים במפעל (בני סכנין ובעיקר מכבי חיפה) יהוו מדד מדויק יותר ליכולתה של קריית שמונה.

עם זאת במועדון היו שבעי רצון שחלק מהשיטות והתרגולים המקצועיים במהלך מחנה האימונים באוסטריה באו לידי ביטוי ב-0:4 על עכו: שיטת שלושת הבלמים של סילבס עבדה, שני שחקני נוער השתלבו (רותם חטואל ואנאס מחמיד) בסגל  והתפקוד של אחמד עאבד כשחקן כנף ימין. "אין עוררין על היכולות ההתקפיות שלו, אבל המבחן יהיה בהפגנת היכולות ההגנתיות אשר מחויבות מהעמדה החדשה".

במקביל הקבוצה הודיעה באופן רשמי על השלמת העסקה מול מכבי חיפה בנוגע להעברתו של איסמעיל ריאן שחתם על חוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת. השחקן יצטרף באופן מיידי לאימוני הקבוצה.

הקשר דידייה ברוסו נותר מחוץ לסגל מול עכו ומקורביו לא אהבו את העובדה למרות ההסברים של קריית שמונה כי יש עוד הרבה משחקים וכל שחקני הסגל ישותפו. הקשר מחוף השנהב עשוי לבקש בעצמו לעזוב מידית.


קריית שמונה חוגגת. עכו לא מדד לכלום (ערן לוף)

הקשר איסמעיל ריאן, שסיכם לשנתיים במועדון, לא נכלל בסגל משום שלפני המשחק טרם התקבל השחרור הרשמי שלו ממכבי חיפה. עדיין לא ברור מה יהיה התפקיד המועדף בו ירצה סילבס לראות את ריאן, אבל מעריכים כי הוא יתופקד באגף ימני עם או כמחליפו של עאבד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי