פ.ס.ז' זכתה בסופרקאפ הצרפתי אחרי מהפך על מונאקו

דני אלבס
דני אלבס | AFP

הפריזאים רוצים את האליפות בחזרה: דני אלבס הרשים עם שער אדיר ובישול, והפך יתרון של ג'יבריל סידיבה ל-1:2 בסיום. אמבפה פתח והוחלף אחרי 71 דקות במשחק שנערך במרוקו

(גודל טקסט)

פאריס סן ז'רמן ומונאקו הן שתיים מהקבוצות המדוברות ביותר בפגרת הקיץ, אלא שהערב הן שבו לשגרה העדיפה עליהן עם חזרתו של הכדורגל הצרפתי לעונת 2017/18. פ.ס.ז' ניצחה 1:2 וגרפה את הסופרקאפ במשחק שנערך בטנג'יר, מרוקו.

המשחק היה בסימן רענון הסגלים, ומי שפתח בחגיגה היה יורי טילמנס הבלגי, שבישל לג'יבריל סידיבה את יתרונה של מונאקו בדקה ה-30. בדקה ה-51 השווה דני אלבס עם בעיטה חופשית מדהימה מכמעט 30 מטרים בשערו הרשמי הראשון אצל מחזיקת הגביע הצרפתי, וכעבור 12 דקות בישל את השני לאדריאן ראביו.
 

אלבס כזכור עדיין מקווה להצטרפותו של ניימאר למושבה הברזילאית בבירה הצרפתית, ומקווה שהעניין יתבהר בקרוב. אצל האלופה פתח עוד שם מדובר – קיליאן אמבפה שהשלים 71 דקות. הישארותו של החלוץ הצעיר ככל הנראה לא תובטח עד סיום חלון ההעברות, אך כל עוד אפשר לאונרדו ז'ארדים שמח להשתמש בו.


אמבפה. עדיין כאן

אמבפה. עדיין כאן (AFP)


קבוצתו של אונאי אמרי הפגינה שליטה עילאית במשחק והחזיקה בכדור כ-70% מהזמן. היא גם בעטה שמונה פעמים למסגרת לעומת שש של מונאקו ונראית נחושה להחזיר את תואר האליפות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי