בריכה מפנקת וכלב משותף: הצצה לחיים של קורטואה ומישל במדריד

מישל גרציג, טיבו קורטואה
מישל גרציג, טיבו קורטואה | מסך, אינסטגרם

שיא הזוהר: חברתה הטובה של הישראלית שיתפה מספר תמונות מהאחוזה המפוארת בה גרים השוער והדוגמנית. צפו

(גודל טקסט)

בשבוע שעבר סיפרנו לכם איך בתקשורת הספרדית מתמוגגים ממישל גרציג שלנו שלא יורדת מהכותרות מאז שהיא הפכה לבת הזוג של טיבו קורטואה. מעבר לעובדה ששוער ריאל מדריד לומד מהדוגמנית שלו עברית ואפילו הוריד לנייד שלו אפליקציה שעוזרת לו ללמוד את השפה, השניים מתגוררים באחוזה מפוארת במדריד כאשר בסופי השבוע מגיעים לביקור בנו וביתו של הבלגי.

הזוג המפורסם שומר על צניעות ולא מרבה לשתף תמונות או סרטונים מהבית בו הם מתגוררים, אבלל חברתה הטובה של מישל, אלן מטניס, סיפקה הצצה לנכס. אלן ומישל חברות מישראל והשתיים היו יחד במדריד בדיוק לפני מספר חודשים, אז החלו הדוגמנית והכדורגלן לבלות יחד ולהתאהב. בימים אלו אלן מתארחת אצל חברתה הטובה, וחוץ מליהנות איתה ביציע הכבוד בברנבאו, בבאולינג, בקארטינג ועוד שלל מקומות כיפים שיש לעיר להציע, היא גם ישנה בביתם של קורטואה ומישל.

אלן שיתפה תמונה מהבריכה המפנקת שנמצאת במרכז החצר, שם ניתן להבחין גם במנגל, שמשמש את השניים לארח את החברים כמו שצריך. השתיים שיתפו תמונות של עוגה שאפו יחד במטבח ואף של הכלבה המשותפת של זוג האוהבים – שלבי, הגורה המתוקה של מישל וקורטואה שממיסה לבבות.

כמובן שאי אפשר לגור בבית עם חצר מבלי שיהיה שם שער כדורגל ומדשאה רחבה, שם השוער יכול בקלילות לאמן את הדור הבא ולהעביר לבנו ניקו את כל התורה שלו. אנחנו ממתינים בסבלנות לביקור שלהם בארץ הקודש ותוהים לעצמנו האם ישהו במלון מפנק בתל אביב, או שאולי יבחרו לבקר באילת, המקום בו נולדה הדוגמנית שכבשה את לבו של שוער הבלאנקוס.

הבריכה המפנקת בבית משפחת קורטואה
הבריכה המפנקת בבית משפחת קורטואה | מסך, אינסטגרם
הכלבה המשותפת של מישל וטיבו
הכלבה המשותפת של מישל וטיבו | מסך, אינסטגרם
מישל גרציג - ברקע החצר המפוארת
מישל גרציג – ברקע החצר המפוארת | מסך, אינסטגרם
מישל ואלן מעודדות את קורטואה מהיציע
מישל ואלן מעודדות את קורטואה מהיציע | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי