מאבק בין הקבוצות על זר שישי, הפיינל פור ישתנה

הפועל ירושלים חוגגת אליפות
הפועל ירושלים חוגגת אליפות | צילום: ערן לוף

ביום ראשון יוכרע המאבק בין הפועל ירושלים ומכבי ת"א, שמעוניינות בזר שישי, לעומת מועדונים אחרים שמתנגדים. חצי הגמר צפוי לעבור לסדרות וחוק הישראלים יתגמש

(גודל טקסט)

המאבק על חוקי ליגת העל בכדורסל נמשך, למרות שמספר דיונים נערכו בנושא. כרגע עדיין אין הסכמה בדירקטוריון המנהלת לגבי מתווה מוסכם לשנים הבאות, אך הכרעה בנושא תתקבל עד יום ראשון, כשתיערך ישיבה אחרונה בנושא. גורם בכיר במנהלת מספר: "כרגע לא ידוע מה יהיה כיוון המתווה, ישנן כמה הצעות שאנו דנים בהם".

המאבק העיקרי הינו על מספר הזרים שניתן יהיה לרשום בטופס המשחק, כמו גם על מספר הצעירים ושיטת המשחק במקום הפיינל פור. מכבי תל אביב והפועל ירושלים דורשות שישה שחקנים זרים בכל משחק, אך קבוצות אחרות מתנגדות למהלך ונראה כי לבסוף תושג פשרה על חמישה זרים.

מספר הצעירים שיחויבו להירשם בטופס המשחק עדיין לא ברור, כמו גם גילם של השחקנים. החוק עד כה קבע כי על כל קבוצה לרשום שני ישראלים מתחת לגיל 22, וישראלי נוסף מתחת ל-25. גם כאן הקבוצות הגדולות מתנגדות להמשך החוק במתכונתו הנוכחית, והוא עשוי להתגמש.

לעומת זאת, הפיינל פור צפוי לעבור שינוי כשמשחק חצי הגמר יעבור להיות משוחק בסדרות, אך הגמר ימשיך להיות מוכרע על פי משחק אחד.

כרם משעור. חוק הישראלים ישתנה? (ערן לוף)
כרם משעור. חוק הישראלים ישתנה? (ערן לוף)

עוד באותו נושא: ליגת ווינר סל, מנהלת הליגה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי